Skip to content

Iarăşi fotomodeală

Iulie 19, 2011

Poate vă întrebaţi de ce ieri am cam lipsit de pe blog. Realitatea este că am fost prinsă cu un şuting pentru cei de la Kappa. Şi dacă vă era dor de mine şi chiar eraţi trişti din cauza asta, iaca şi-o fotografie din timpul şedinţei foto:

Adevăru-i că am o atitudine foarte sportivă în fotografia asta, nu? Numai bună de promovat marca Kappa!😆

Kappa® is the sportswear brand dedicated to active and dynamic people who, when practising sports, need a technical and functional clothing with a modern, engaging and coloured style. Kappa® collections include sports footwear and accessories designed to guarantee the best performance.

Btw, mingea aia de-o am pe cap urmează să fie umflată şi-i vom face „inaugurarea” la Ibăneşti tabară😉

27 comentarii leave one →
  1. Iulie 19, 2011 13:54

    Iar te-au rapit extraterestrii fratica?

    • Iulie 19, 2011 13:55

      Fratica, iaca vezi ce se intampla daca nu mai ai grija de mine?😀
      Incredibil, acum eram la tine pe blog, citeam despre Dick! fluidul, deci… inca mai circula ceea ce e de bine😛

      • Iulie 19, 2011 14:12

        n-are de ce sa nu mai circule, doar ca a mai dat de baraje pe ici pe colo. Ai dracu’ castori😀 scuzaţi cacofonia.

        • Iulie 19, 2011 14:53

          no binie, m-am mai linistit. te pup, fratica :*

  2. Iulie 19, 2011 15:26

    Dupa descrierea facuta, marca Kappa nu-i pentru mine, nu-s dinamica, nu-s activa, nu ma imbrac colorat. Cred ca Babba mi se potriveste mai mult… :)! Da’ tie, in schimb, iti vine foarte bine :):):)!

    • Iulie 19, 2011 15:29

      daaaaa, parca’s Lelea Floarea care’si astepta baiatul pe banca din fata portii😆
      de marca Babba nu am auzit si oricum la cum suna nu-mi pare ca ti s’ar potrivi! eeee!
      si chiar esti dinamica, ca altfel nu-ti rupeai mana, daaa?????
      ti pup!

  3. Iulie 19, 2011 16:40

    ca de abia astept ….uaaaa

  4. Iulie 19, 2011 16:49

    daca ai sti ce fericita-s ca pot veni🙂

    • Iulie 19, 2011 16:54

      Strigo, si eu! in sfarsit ne vom cunoaste! Sincer, din cauza absentei tale destul de indelungate de pe bloguri, imi luasem speranta ca vei veni🙂 Da’ uite ca cineva de acolo de sus. are grija de noi😉

  5. Iulie 19, 2011 18:04

    cum se schimba cateodata lucrurile… e interesanta viata asta🙂

  6. Iulie 19, 2011 18:05

    can vad 34 de grade si la mine 18 oaa… brrrr…
    Acum nu trebe sa fie chiar 34 dar macar vreo 25 acolo, ca-i iulie ce pixu’

    • Iulie 19, 2011 18:07

      da! luna lui cuptor! aici chiar e! curg apele pe tine fara sa faci nimic. am baut de dimineata vreo 3 litri de apa!! fac broaste in burta in ritmul asta😀

  7. Iulie 19, 2011 18:30

    Fata, noroc ca ai specificat ca e minge. Eu am zis prima oara ca e casca cum sunt alea de miner, apoi am zis ca e castron, dar de la Kappa? ca doar nu s-or fi apucat aia sa faca castroane. Bine ca m-ai lamurit ca e minge.

    • Iulie 19, 2011 18:32

      Minoki, draghe,
      adevaru’i ca nu prea mai am inspiratie si chef de scris… pana plec in vacanta tot numai prostii o sa postez😆

  8. Iulie 19, 2011 19:07

    io cred că abia aştepţi tabăra aceea. mai mult chiar decât serujul în bulgaria.😆

  9. Iulie 19, 2011 21:43

    Cu mingie kappa sau cu castronel pentru maioneză pe fotomodeala tot o încearcă sfioșenia în fața fotoaparatului, sfioșenie trădată de felul în care se calcă degetele de la picioare !

  10. Iulie 19, 2011 21:50

    Mishule, asa o fi ea, cu „naturelul mai simtitor”!

  11. Zazuza permalink
    Iulie 20, 2011 9:40

    da’ marca kappa sare dinamic cu banu’ la tine ca le-ai facut reclama moca :lol:? ti pup. tie iti sta bine cu orice. chair si cu o minge desumflata😀

  12. Iulie 20, 2011 10:26

    Bine te-am regasit! Am sosit, a fost mai mult decat excelent si va mai fi o rundă, ca e o vara perfecta, cu soare si cer senin. Ma bucur sa te revad si mai povestim, ca abia am despachetat cateva…poze!😉
    Mie chiar mi-a fost dor de tine!🙂

  13. Iulie 20, 2011 11:56

    faina sapca asta a ta, se asorteaza cu oja.🙂 In privinta pozei si a posturii, e una de „fotomodeala” autentica.

  14. Iulie 20, 2011 17:02

    Mingea ca mingea, dar eu admir mai ales atitudinea sfielnică afișată în poză!
    Se vede de la distanță clasa, asta e!
    Ia uitați-vă și voi, fete și băieți, cât de șăgalnic își acoperă fotomodeala noastră degetul mare de la piciorul drept cu celălalt!
    Noa, trebuie să iau lecții de la ea la Ibănești. Sper să nu-mi ceară prea mult, că altceva în afară de slană și palincă nu prea am pe acolo. :))

Trackbacks

  1. Miercurea sau revenirea din vacanţă « Mirela Pete. Blog
  2. Bucureştii de altădată şi George Enescu. Poveşti de Bucureşti – episodul 5 « Clipe de Cluj
  3. Clujul şi cele 154 de poduri ale sale (partea I ) « Clipe de Cluj
  4. Riviera veneţiană: Adriatica la Bibione. Prima parte de vacanţă « Mirela Pete. Blog

Lasă un răspuns

