Skip to content

Am pus-o de mămăligă!

Iulie 21, 2011

Eu – într-unul din rarele momente de hărnicie:mrgreen:

Doar n-avea să mâncăm mămăligă cu mămăligă, nu? am venit cu ciorba de acasă!

Un cântec de chitară pentru o mai bună digestie

Ş-apoi o baie la chicere întru revigorare

Dupe care un mesaj ecologist, că tot am blog verde!

Şi gata. Vă doresc s-aveţi o zi liniştită!

111 comentarii leave one →
  1. Iulie 21, 2011 13:21

    mmm, eu as manca o fripturica cu mamaliga si castraviciori murati! daca tot a plouat si s-a facut frig… 🙂

  2. Zazuza permalink
    Iulie 21, 2011 13:41

    muama cum arata ciorba aia si mamaliga pare din malai din ala misto de tara. balesc😀

  3. Iulie 21, 2011 13:45

    Băi Georgi, io până să deschid şi să văd pozele, puteam să jur c-ai „pus-o de mămăligă” anii ’80 style😀 Acu să ştii că eu chiar mă bucuram pentru voi =))

    • Iulie 21, 2011 13:47

      aaaa, n-ai să prea vezi mămăligă din aia! hai că m-ai făcut să râd copios! =)) =))😆

  4. Iulie 21, 2011 13:46

    Alcersenin, pfoaaaa! mi-ai adus aminte că tre să pitrocesc murăturile! am pus 3 borcănele de castraveciori la murat de sambata si inca nu le-am pitrocit. S-or fi bălit?? 😆 Merci c-ai pomenit de castraveciori! te puuup!

    Zazu, iaca şi tu cu bălitul!😀 tocma ce.am zis că-i posibil să mi se fi bălit muraturile😆

    • Zazuza permalink
      Iulie 21, 2011 14:13

      e plin de bale😆 se plange lumea la mine pe blog ca bamele-s baloase, altii ca balesc pe amandine pe feisbuk… ce mai, bale peste bale😆

  5. Iulie 21, 2011 13:50

    Toate pozele sunt superbe, insa mesajul de final mi-a placut cel mai mult. Cu totii avem de invatat din el si cu totii ar trebui sa NU ARUNCAM GUNOAIE PE STRADA. Si nu doar pe sstrada, ci nici unde altundeva decat in locurile special amenajate !

  6. Iulie 21, 2011 15:03

    Eu is curioasa daca lumea stie ce e aia „chicere”….Da la voi in famelie cine canta la chitara? Si mai precis unde ati avut desfasurarea asta de forte?

  7. Iulie 21, 2011 15:09

    Minoki, talentatul familiei este sotul. Eu doar cu mamaliga…😀
    actiunea s-a petrecut pe undeva pe la Dobrovăţ. foarte frumos acolo! îţi recomand cu căldură locaţia🙂 pup iu!

  8. Iulie 21, 2011 15:11

    zazu, iaca cum am reusit cu ajutorul cuvantului „bale” să transform postarea asta într-o greţoşenie :))))) Mă pricep, îs şefă!!😆

  9. Iulie 21, 2011 15:16

    btw, murăturile nu s-au băloşit!😆 hip, hip, ura!

    • Zazuza permalink
      Iulie 21, 2011 15:32

      deci vezi, nu e chiar totul scarbos pe lume😆 (dar in mod clar noi suntem cu capu’ hahah)

      • Iulie 21, 2011 15:33

        zazu, oare creierele noastre ce consistenţă or avea? hahaha😆

        • Zazuza permalink
          Iulie 21, 2011 16:11

          pai de la caldura asta plus socul de furtuna de aseara (10 l apa doar din sufragerie😦 ) plus ca m-a enervat un personaj azi… well… cu muci si bale, inainte!😆

  10. Traian permalink
    Iulie 21, 2011 15:43

    Bag sama ca Fortza se afla de-a stinga!

  11. Iulie 21, 2011 15:59

    Fost la Dobrovat chiar la vila lui nen’ tu Ceasca. Foarte frumos intr-adevar. Data viitoare sa ne iei si pe noi.Eu fac si ciroba buna si mamaliguta, si nu stiu daca imi mai amintesc dar stiu a canta si la chitara.

    • Iulie 21, 2011 16:01

      Minoki, sa nu uiţi ce-ai zis acum! atâta-ţi trebe să te invit şi să zici că eşti ocupată!!!! ai pus-o cu mine, gata!:mrgreen:

  12. Traian permalink
    Iulie 21, 2011 16:03

    Mai fata, mai! Ce te-ai mai cocotat in Ze List…

    • Iulie 21, 2011 16:08

      Traian, habar n-am de ce… eu nu mă uit la zelistu ista cu zilele, poate tocma pentru că nu-s foarte interesata de aia şi creşte😀
      Sincer, eu-s mulţumită că vă am pe voi, o mânuţă de oameni care trec zilnic pe aici.

  13. Iulie 21, 2011 16:06

    Hai că-mi plouă-n gură de pohtă! Ştii tu cum sunt „taurii” – pohticioşi la mâncare!😀
    La capitolul mămăligă, stau bine, îmi place să fac şi-mi iese fără cocoloaşe!
    Georgi, ultima poză e cea mai tare! Ce privire solemnă, de ecologist serios, ai abordat acolo! Hai că te votăm!🙂

    • Iulie 21, 2011 16:11

      Alex, ciorbă nu mai pot să-ţi ofer, că-i gata, în schimb pun acum de-o salată de vânătăi cu maioneză şi nişte şniţele din pieptuţ de pui. Hai la mama, tăuraş😆 Ia cu pâine, să te saturi, atâta te rog. Să nu te aud că peste o oră iar ţi-e foame!😀
      Bun, acu după ce te-am mituit, mă poţi vota!😆

      • Iulie 21, 2011 17:28

        Ha, ha! Nu spune de două ori, că mă auzi bocănind la uşă! Mă iau după miros! Că numa’ de bunăciuni ai grăit pe-aici!
        Aia cu foamea după o oră, la mine nu ţine, că mănânc o dată şi bine! Aseară am fost la un „nea Ilie” şi am cam exagerat gustând din toate, că prea erau bune!😀 Deh, tăuroi pohticios!
        Deci aşa rămâne, te votez cu drag!
        Pohtă bună la …”vânătăi”!😀

      • Iulie 21, 2011 17:51

        Bre , ma inscriu si eu la salata aia de vanatai ca tare buna ii.🙂

        • Iulie 21, 2011 17:53

          Oana, vino repede!! ştii ce înseamnă repedeeee?😀
          te aştept cu drag, aşa să ştii!

  14. Iulie 21, 2011 16:10

    Frumos la Dobrovat. Dar cand ati fost? ca nu e echipamentul pentru canicula :))

    • Iulie 21, 2011 16:12

      Alice, mai pe la începutul verii🙂 Da, e frumos tare acolo şi-a fost şi mai frumos, că nici nu era aglomerat. ne-am putut manifesta în voie.
      pupicei!

  15. Iulie 21, 2011 16:16

    zazu, auci! îmi pare rău s-aud asta.😦 cu apa bănuiesc că te-ai descurcat până la urmă, deci nu te mai pot ajuta, însă cu personajul care te-a enervat aş putea. spune-mi care-i ăla, ca să-i fac cunoştinţă cu muşcătura mea!😀

  16. Iulie 21, 2011 16:36

    aaau, ce pofta de mancare facuta de bunica pe ceaun mi-au facut :((

    • Iulie 21, 2011 16:44

      Alexandra, hai la bunica Georgiana să-ţi facă nişte mâncare bunucă la ceaun. Nu plânjeeee!🙂
      Bine-ai venit la mine pe blog! te mai aştept🙂

      • Iulie 21, 2011 16:46

        bine te-am gasit, te citesc de mai mult timp dar amu am postat si eu prima oara😀

        • Iulie 21, 2011 17:06

          😳 iti multumesc, drăgălaşa, m-am emoţionat, nah!🙂
          hai că-ţi fac şi eu o vizită🙂

  17. Iulie 21, 2011 17:28

    Nici eu nu arunc gunoi pe strada🙂 Asa scrie si la mine pe masina🙂
    Si-mi chioraie deja matzele, la privirea mamaligutei si strachinei cu ciorba😉

    • Iulie 21, 2011 17:46

      Remik, nici nu vreau să mă gândesc la ce ţi-o făcut Alice bunuc de papa! e mare meşteră!
      salivez la ea pe blog zilnic!!!

  18. Carmen Negoita permalink
    Iulie 21, 2011 17:45

    Giorgi… anunţă şi tu înainte ce vrei să postezi… că uite mi-a rămas mărul în gât la vederea mămăliguţei şi a ciorbiţei… Nu mai are niciun gust. E fad de nu-ţi pot descrie.😀 Tiii… tare aş gusta din ciorbiţa aia. Mamă, ce poftă mi-ai făcut!!!

    • Iulie 21, 2011 17:49

      Carmen, haidi măăăiiii…. bănuiesc că mărul îl papi pe post de desert şi c-ai păpat ceva mai consistent înainte… Spune că da! altfel mă simt ca o criminală😦

      • Carmen Negoita permalink
        Iulie 21, 2011 20:52

        Daaaaaaa… dar tot mi-e pofta😀

  19. Iulie 21, 2011 20:25

    de fiecare data cand vine mami la mine pe lista „ce vrei din Romania” se afla malaiul.bunica s-a oferit sa-mi trimita un sac prin posta dar cand a auzit cat taxele postale per kilogram a spus ca o costa mai ieftin sa vin la mine :)).chiar mi-ai facut pofta cu mamaliga .pup si o seara minunata!

  20. m3bis permalink
    Iulie 21, 2011 21:36

    Poate nu veniţi cu chitara!

  21. Iulie 21, 2011 21:42

    Carmen, aha, deci te alinti😛
    Sarah, hai că-i o banală mămăligă, nu-i friptură de fazan! hai c-ai si uitat de ea, sunt sigura😛 te pup şi eu dulce!

    Tetrise, dacum să nu? Noi venim cu chitara tu cu versurile, da?😀 adică nu cu la la la la, că de astea ştim şi noi😀

    • m3bis permalink
      Iulie 21, 2011 21:51

      Păi cred că o să o aduc şi eu pe a mea. Numa’ să găsesc caietul de versuri.

      • Iulie 21, 2011 21:54

        MUSAI SA GASESTI CAIETUL CELA!!!
        muama, deja prevad un concert acolo😆 abia astept!

  22. Una permalink
    Iulie 21, 2011 21:55

    Sal’tare la toata lumea, da ce de-a veselie si exuberanta p-aici! de la mamaliga, de la racorica sau de la vacanta care bate la usa?🙂

    Jorj, da dincolo de veselie, ce-i cu pozele astea?! Sunt be-sti-a-le! Ti-ai luat alt aparat sau ai trecut la next level? Se vede un salt calitativ, chiar si cu ochiul meu umil de amator. La mai mare, te pup!

    • Iulie 21, 2011 22:04

      Una, ce fin observator esti. Azi chiar am fost in forma maxima! pana si pe mine m’am mirat!😀
      cat despre saltul calitativ, da, este… nu’s facute cu aparatul meu ci c’o scula profesionala.
      Dar lasa, ca ma fac eu mare si’mi cumpar un aparat de sa cada boul din copac!! imi dau termen pana de Craciun! am zis! Sa vezi dupe aia salt calitativ!
      Te pup si eu si’mi pare mie, dar parca si tu esti mai veseluta? Cand pleci in conced?

      • Una permalink
        Iulie 21, 2011 23:01

        Mai, ma bucur sincer pentru tine si asa sa te vad, in forma maxima, ca-ti sade bine🙂
        La conced n-am voie „teoretic” pana la toamna, da mai gasesc eu o portita (doua-trei), numa’ sa fim noi sanatosi si voiosi! :))

        • Iulie 21, 2011 23:07

          exact! sănătate, voioşie şi puţin noroc! restu vine de la sine!
          Hai să auzim numa şi numa de bine!
          ai pup iu veri maci!

  23. Iulie 21, 2011 22:13

    :)) Chiar ai pus-o =)) =)) =))
    Ce fain, cine stie sa cante la chitara?

    Mai, dar in ultima poza tra sa fi mai convingatoare. Io zic sa refaci poza😀

    No si sarac si cu pretentii😉 In rest suuuuuper :-*

  24. Iulie 21, 2011 22:14

    Fi-ți-ar mămăliga … bună să-ți fie:P
    Ți-e clar că m-am dus ș-am prestat una în grabă, după rețeta specială a lu´ Strigo. Numa´ că-ntre timp mi se domolise pofta de la căldură ș-am rămas să mă uit la ea🙂
    Numa´ tu cu pozele și cu scrisu´ tău sunteți de vină!😀

  25. Iulie 21, 2011 22:15

    Strigo, cum ziceam si mai sus: Liviu e artistul. Eu cu mamaliga:mrgreen:
    Las ca refac ultima poza la Iba sub atenta ta indrumare, da???😀 doar stii ca’s fotomodel, ce naiba!
    :* :*

  26. Iulie 21, 2011 22:31

    Aham !
    Ăsta este post dă test dă tăbăraș și tăbărașă ! Sunteți ză fărst, p-onoarea mea.Parol!

  27. Iulie 21, 2011 22:31

    No ase. Vezi sa aduci placuta🙂
    Sa vezi ce mutre te pun sa faci! Si numa’ atat iti trebe sa nu urmezi instructiunile😉

  28. Iulie 21, 2011 22:38

    Mishulake, eeee, suntem normali, aşa ar trebui să fim, nu?

    Strigo, da Boss! să trăiţi, am înţeles! 😆

  29. Iulie 21, 2011 23:03

    Apoi O sa ne cante Liviu la Iba? Daca il rugam frumos-frumos?

    • Iulie 21, 2011 23:05

      Strigo, normaaaal! iote mai sus, aduce si M3bis chitara😉 deci va fi pe „două voci”.😉

  30. Iulie 21, 2011 23:26

    MISTO DE TOT! DE ABIA ASTEPT :-* :-* :-*

    Vaaai, ca greu mai trece timpul si parca vad ca acolo zboara😦

    • Iulie 21, 2011 23:28

      pai cam asa va fi… vineri seara, sambata si duminica putin😦 de aia tre să profităm la maxim, înţelegi?😀

  31. Iulie 21, 2011 23:32

    incerc sa inteleg🙂
    Mai incet ase ca ardelenii, dar ma straduiesc😀

  32. Iulie 21, 2011 23:37

    Sunt la dieta, deci ciorba cu mamaliga merge, nu-s prea multe calorii, asa-i? Tocmai ce-am mancat inainte de ora 6 (adica acu’ vreo patru ore) si mi se facu brusc o foameeeeeeee… Of, manca-te-ar norocul, ma Giani, cu pozele tale!🙂

    • Iulie 21, 2011 23:41

      Gabi, nu ingrasa deloc😆 poate că dacă n-aş fi pus smântână în ciorbă… ar fi fost mai dietetica! n-ar fi fost! nu ştiu să gătesc dietetic! recunosc!😀
      Dă-o încolo de dietă! nu te mai osândi, hai la o cină copioasă la mine! până când o viaţă amară??? a???
      te pup de dragă ce-mi eşti!

      • Iulie 22, 2011 10:02

        @ Giana: Fata mea, mi-a placut asta cu ”pana cand o viata amara???” Pai, pana slabesc cat mi-am propus… Si cred ca nu ti-am spus niciodata (?!), pentru ca nu prea fac declaratii de astea, da’… si tu-mi esti tare draga, moldoveanca mica! Hai pa, acu, mai vorbim.🙂

    • Iulie 21, 2011 23:56

      Gabriela ! când mănânci cu mămăligă trebuie să te culci imediat, că altfel ți se face foame minten! Adică imediat !

  33. Iulie 21, 2011 23:37

    Eeeee, dupa muma ardelenii au trei viteze: incet, foarte incet si pe loc😀
    Acum incerc sa bag in a 2-a sa iau viteza ;))

    • Iulie 21, 2011 23:44

      ce mămucă faină ai… cum mi-o trimis ea mie iepuraş din ciocolată… tare m-o impresionat…🙂

  34. Iulie 21, 2011 23:50

    :-*

  35. Iulie 22, 2011 0:33

    Buna, sunt nou pe aici prin universul acesta de bloguri. Ma consider pofticios dar mamaliga nu tine de foame, mai bine prefer cuvinte frumoase si oameni deosebiti. Sper sa nu deranjez daca mai vin in vizita pe aici, cu stima Pisicaru.

    • Iulie 22, 2011 0:43

      Pisicarule, nu deranjezi, chiar ti-am zis ieri ca te mai astept pe aici. esti bine venit oricand.
      Nah, fiind blog personal si deci un fel de jurnal, mai pun si de’o mamaliga, mai scriu si cate-o vorba frumoasa, in functie de dispozitie, intelegi? 🙂
      Seara buna!

  36. Iulie 22, 2011 19:50

    dar ce mai era pe linga mamaliga aia ca nu am identificat??

  37. Iulie 23, 2011 0:09

    Eu stiu doar versuri cu … ma rog, diverse ce se cantau prin facultate, cantece serioase despre betie :)) si pierderea timpului.
    Sper sa va distrati, la cati nebuni va adunati acolo sigur o sa iasa ceva placut.

    • Iulie 23, 2011 0:11

      Cip, ar fi fost frumos sa vii si tu🙂

      • Iulie 23, 2011 0:13

        Eu is speriat de boambe si am darul de a strica atmosfera, nu as fi persoana potrivita.

        • Iulie 23, 2011 0:15

          haidi mai, lasa modestia la o parte! ba chiar nu esti deloc asa! mi-ai părut chiar foarte paşnic şi drăguţ. ce-ţi mai place să te alinţi…aiaiaiaiai!

  38. Iulie 23, 2011 0:12

    aaa.. vazui ca ai scos castroanele de la Cucuteni in lume. Am si eu din alea, e foarte fain sa mananci din ele.

  39. Iulie 23, 2011 0:18

    ciorba cu carne nu prea merge cu ceapa, mai degraba cu un chiper :)), borsul cu fasole merge cu ceapa =))

    • Iulie 23, 2011 0:20

      Cip, ceapa merge cu ce-ţi place! eu mânânc ceapă şi cu ochiuri😆

      • Iulie 23, 2011 0:23

        eu nu, dar imi place sa combin cozonac cu oua fierte si usturoi verde si un paharut de rachiu :)) Poate sa nu fie la masa de Paste miel, daca sunt oua colorate, cozonac si frunze de usturoi e numa bine. :))

  40. Iulie 23, 2011 0:22

    Daaaaa, si io vreau sa vina Cipi🙂

    • Iulie 23, 2011 0:24

      Am mancat usturoi si ceapa, nu auzi? ;)) Fug blogarasii ca potarnichile daca vin. :))

  41. Iulie 23, 2011 0:25

    Cip, fiţ-ar rachiul de râs! îmi plouă-n gură, nah!😦

    Strigo, şi eu mi-aş dori, dar nu va veni! e încăpăţânat. dacă a zis NU, apăi NU rămâne🙂

    • Iulie 23, 2011 0:28

      Apropo de rachiu :)), am baut o caisata zilele trecute, bunaaaaa rau. E prima data cand am baut, poate nu era cea mai buna caisata din lume, dar pentru mine a fost ceva teribil de bun. Si erau sfarmate caisele alea, cum e nectarul de fructe, din astea de se gaseste pe la terase.. cappy, prigat… In fine, nu stiu sa va explic ca amu-s treaz..

      • Iulie 23, 2011 0:31

        Cip, era facuta in casa?? măi, tu mi-ai pus gând rău! eu nu mă mai joc cu tine :((( beeheeheheheeheeeee!

        • Iulie 23, 2011 0:49

          in casa era facuta, caise sfarmate si adaugat rachiu obtinut tot din fructe.. (corcoduse, zarzare, mere.. )

  42. Iulie 23, 2011 0:27

    Cipi, apoi tu crezi ca io nu manc ceapa si usturoi? Avaaaaai! Pai acolo io vreau la gratar un mujdei de usuroi, ce! Daca halim toti, macar putzim la fel😀

    Geo, poate face o exceptie! Daca il rugam frumos🙂 nu avem ocazia sa ne vedem asa des si ar fi suuuper sa vina. Cort avem, deci de innpotat are unde si de papa om gasi o ceapa degerata si pentru Cipi🙂.

    • Iulie 23, 2011 0:32

      Strigo, daca vrea sa ne vada (desi noi ne-am văzut) şi ne iubeşte, o să vină.:mrgreen:

  43. Iulie 23, 2011 0:35

    Cipi, auzi ce zice Giana? Daca vrei sa ma vezi si pe mine, apoi vii (cu caisata cu tot😉 dar si fara). Io as vrea sa te cunosc. Serios🙂
    Haaaai, ma! Ca nu ai asa drum lung ca mine!

  44. Iulie 23, 2011 0:40

    Cip, hai mai ca vine si M3 bisul…. heheee!😉 ce-o să fie, ce-o să fie? o să fie-o nebunie!

  45. Iulie 23, 2011 0:45

    iti imaginezi, giana ce va fi? Pana apar io, voi deja va stiti🙂

    • Iulie 23, 2011 0:48

      Strigo, da, da, şi singura noastră aşteptare va fi venirea ta😉 Întindem covorul roşu, pregătim pâinea, sarea… hihihihi😛

  46. Iulie 23, 2011 0:53

    Nu-mi place sa refuz, dar nu prea am cum sa vin. Si eu sunt curios sa va cunosc, dar . in fine. O sa va citesc. Cineva trebuie sa va mai si citeasca daca o sa fiti toti acolo la trudit (hac).

  47. Iulie 23, 2011 0:54

    Ce nebuna esti =)) =)) =))
    Cre ca cum vin ma trimiteti in beci dupa coniac😉

    PS sa nu fie o scama pe covor ca a hi vai si amar ! ;))

  48. Iulie 23, 2011 0:55

    Reporterul Adrelin🙂 Mai stii?

    • Iulie 23, 2011 0:58

      Cum sa nu-l stiu :)) inca mai traieste pe undeva, in cautare de subiecte. Ultima data era prin America, ii lua interviu Mariah Carey care nascuse. :))

  49. Iulie 23, 2011 0:58

    Cip, te inteleg măi… fiecare le ştie pe ale lui, de aia nici nu insist🙂
    Strigo, Adelin Petrişor😆
    dau cu aspiratorul, periez, dau cu oţet, totul o să fie ca la carte! săr-na la matale, boieroaico!😀

  50. Iulie 23, 2011 1:00

    ma bag la somn, asa-s de sensibil :)) si cand adorm si cand ma trezesc, daca ratez primul cascat, bufnitoi scrie apoi pe mine.

  51. Iulie 23, 2011 1:00

    Noapte buna!🙂

  52. Iulie 23, 2011 1:01

    Giana, l-ai prins si tu la Cotcodaci? Era chiar la inceputurile noastre🙂

    =)) Vezi ca la otet e stramba bombeul meu de nas😀 Nu prea mult.😉

  53. Iulie 23, 2011 1:02

    Noapte buna Cipi, ah reporteru’ Adelin😉

  54. Iulie 23, 2011 1:04

    Strigo, ok, renunţ la oţet, pun Biocarpet .. să nu-ţi cadă păru din nas. Uoffff, moţocoaso!😀
    ai noroc că-mi eşti dragă!😛

  55. Iulie 23, 2011 1:10

    :-* :-* :-*

Lasă un răspuns

