Skip to content

Salutări de uikend

Iulie 23, 2011

E sâmbătă şi deci nu-mi stă mintea decât la haidi-haidi şi tai-tai pe coclauri. Şi ce facem noi, ăştia de avem bloguri când n-avem chef de scris?? a? vă zic eu- „trântim” câteva fotografii, ca să umplem golul. Practic e o formă de salut pentru cei ce ne vizitează.
Sunt nenumărate zilele în care nu am pic de inspiraţie sau n-am dispoziţie „creatoare” sau pur şi simplu n-am chef de nimic! şi atunci nu mă ating de blog. Însă voi mă iertaţi, am observat eu🙂, dar nu e cazul acum. Sunt în vervă, mai am o săptămână şi plec în vacanţă, îmi prieşte vara, mi-e bine.🙂
Acum două zile a plouat tare frumos la Iaşi, iar după ploaie, cerul pur şi simplu s-a dat în spectacol. Prinsă de beţia culorilor am pus mâna pe râşniţă aparatul foto  şi am făcut câteva fotografii. Calitatea lor este ca de obicei, îndoielnică. Totuşi un lucru ar fi de apreciat la mine – determinarea.😀 Nu mă las, fotografiez cu ce am până vede cine trebuie şi-mi cumpără un Canon adevărăcios (semiprofesional, dacă se poate😳 ).  Cu alte cuvinte, bat şaua ca să priceapă calul:mrgreen:
Şi acum, dacă tot am apucat să „trag” vreo două cadre, hai să vi le arăt şi vouă, nu înainte de-a vă ura un uikend liniştit şi plin de frumos!  Aaaaa, era să uit total de pupici. Deci, pupici mulţi!

Aici m-am bucurat c-am reuşit să surprind biciclistul cu umbrelă!🙂

Un visător incurabil. ca şi mama lui😀

Aici se profila un curcubeu. Din păcate la mine s-a văzut destul de „chior”. Miki, în schimb, la 3 staţii de tramvai distanţă, l-a văzut cu totul altfel.

Şi-aş mai fi putut continua dacă nu m-ar fi luat foamea!

Numai bine, dragii mei!

24 comentarii leave one →
  1. Iulie 23, 2011 13:45

    Până-ți vine rândul să te canonești cu Canon-ul văz că râșnești excelent cu râșnița !
    Gipsy e adorabil !
    Idem și la fel ! Să fie. Dinspre partea salutărilor de uikend ș-a pupicilor !
    Toate cele bune, deci. Vouă, tuturor!

    • Iulie 23, 2011 13:59

      Mişulake, eh, aşa eşti tu drăguţ întotdeauna. fotografiile nu-s de vis…
      Toate cele bune şi ţie şi zile senine să ai!
      Pupături.

  2. Iulie 23, 2011 15:16

    Interesantă idee şi foarte originală…parcă am mai văzut-o undeva…
    Pozele 4 şi 5 le-ai făcut atârnată de bloc, sau a levitat Liviu?😀

  3. Iulie 23, 2011 15:28

    Claus, cu levitatul eu îs meştera! https://georgiana75.files.wordpress.com/2011/04/img_4955.jpg😀

  4. Iulie 23, 2011 16:18

    Hai mai, ca-s faine pozele! Iar alea cu Gipsanu is excelente. Io am fost la o intalnire cu doi bloggeri😀 Postez acusica

  5. Traian permalink
    Iulie 23, 2011 17:08

    Sarmanu’ Gipsy, nu-i scoti zgarda nici in casa…

  6. Iulie 23, 2011 19:37

    fotografiile tale is de mii de ori mai bune decat ale mele,si tigaia aia de aparat pe care o am chiar ar trebui sa faca mai bine pozele.oi fi eu asa de blonda ca nu stiu sa-l setez?
    mi-a placut ploaia ,macar la monitor ca pe aici nu ploua decat foarteeeee rar.de cand ne-am intors in Karachi n-a plouat deloc si cred ca au trecut vreo 3 luni.in Bangkok e in plin sezon musonic insa.ploua zilnic:D
    te-am zapacit cu atata ploaie,btw,ploua si in gura la mine cand ma uita la farfuria ta.
    una peste alta,iti doresc un week-end minunat.pupici.
    PS:Gipsy este adorabil :-*

  7. Iulie 23, 2011 20:16

    Georgiano, stai la rand! Am cersit si eu pe aici un aparat ,da,r cineva m-a sfatuit sa fac cu ce am. Cred ca Lumi era. Ca depinde cum il tii si lumina si chestii din astea. Asa ca am bocit pe blog degeaba. In rest, poze faine, mancare buna (dupa cum arata) asa ca ce-ti mai trebe mai mult decat atat?

  8. Iulie 23, 2011 20:32

    deci nu mă mai joc, daaa! întâi pui poze cu gipsy de mă fleșcăi toată ce fain îi, apoi bagi mark knopfler și desiguuur, desiguuuur… și ceva potol. unii au tras și astăzi ca la galere, să știi…
    ti pup. abia aștept să pleci în vacanță… știi tu de ce!😀

  9. Iulie 23, 2011 21:22

    Mai Giani, pe biciclistul ala cu umbrela nu l-am vazut prea bine, inceputul sau bucata aia de curcubeu nu prea m-a impresionat (sa vii in Irlanda, fata, sa vezi curcubeie🙂 ), mancarea ma lasa rece (din motivele pe care le stii, cred), da’ ala micu… este de exceptie. Gipsy e o bijuterie, ce mai, iar prima poza cu el, din postarea asta, este de revista. Sa-ti traiasca!🙂

  10. Iulie 23, 2011 22:23

    Nu ti-e frica ca sare Gipsi?
    Si chestia aia alba din farfurie ce-i? vinete?

  11. Iulie 24, 2011 6:33

    Tare-i relaxant aici la tine, poze frumoase, muzica buna, mancare si mai si, trai si viata!…🙂
    E un dragut catelul tau!
    Pupici si de la mine, duminica excelenta sa aveti!

  12. Iulie 24, 2011 8:54

    Buna pozele sunt frumoase ,pacat de catelus ca esupatatpe vreme si nu poate iesii afara .Duminica placuta!

  13. Zazuza permalink
    Iulie 24, 2011 11:29

    vai, dragul de el, ce frumusel e❤! iar tu cu sapuniera faci poze foarte faine🙂. ti pup! ploaia a venit si la noi!

  14. Iulie 24, 2011 12:35

    Cerul e frumos,be-ul cu cur e slabut,dar e norocul tau ca l-ai vazut,iar catelul e minunat.
    Pofta buna!

  15. Iulie 24, 2011 14:10

    Doamne, cat de frumos e cainele asta! Si cerul,nu zic nu, dar cainele superb!🙂

  16. Iulie 25, 2011 0:24

    Urechi frumoase, ochi frumosi, atitudine de visator… O bucurie sa-l vezi!

  17. Iulie 25, 2011 0:59

    pai vezi ca daca a plouat au iesit si ceva ciuperci la Birnova. Stiu eu un loc …

  18. Iulie 25, 2011 13:02

    vă pup pe toţi şi vă mulţumesc de vizită şi de vorbele frumoase! nu vă supăraţi pe mine că nu v-am răspuns la fiecare în parte, daaa??? vă rog eu mumos….🙂

  19. Iulie 25, 2011 14:00

    bai, gipsylache e superb, dar totusi ce-i aia alba din farfurie? macar sa stim pe ce balim!

  20. Iulie 25, 2011 14:03

    red, e salata de vinete cu maioneza. asa rau arata ca nu se vede ca-i salata de vinete?😦

  21. Iulie 26, 2011 7:22

    Eu m-am prins ce e si chiar m-am simtit tentata sa pun vinetele la copt… Dar mi s-a terminat staniolul de pus pe aragaz. Pretext, e lenea!… :)))
    O sa fac totusi o delicioasa mancare de vinete, preferata alor mei.

  22. Iulie 26, 2011 10:29

    Ce fotogenic este Gipsy! Tare drăgălaş, cum priveşte el în zare!
    O săptămână bună, dragă Georgi!🙂

Trackbacks

  1. Veneţia, din nou a noastră! « Mirela Pete. Blog

Lasă un răspuns

