Skip to content

O dimineaţă de iulie

Iulie 26, 2011

Azi noapte am visat tare frumos şi cred că am făcut-o în tăcere, altfel mi-ar fi adus la cunoştinţă soţul până la ora asta eventualele zgomote pe care aş fi putut să le produc (în cazul de faţă cred c-ar fi fost „mmmmmmmmm”)-  dar, de cele mai multe ori râsete în hohote şi mai nou, acum câteva zile am tras şi ceva cântări, cică 😀 Asta înseamnă că viaţa e frumoasă şi-mi prieşte. Revenind, azi noapte m-am visat la mare, într-un hotel de lux, cu tot ce presupune asta, dar cel mai tare şi mai tare m-a încântat  masajul care-mi era făcut de un tinerel chipeş,  în fiecare dimineaţă preţ de o oră. Fraţilor, după aşa vis m-am trezit ca un nou născut… pluteam… eram undeva departe de lumea dezlănţuită… heheee…. de fapt cred că încă visam.  Asta până când am băut prima gură de cafea şi-am fumat prima ţigară. Şi poate că nici asta nu m-ar fi trezit pe deplin dacă n-aş fi stins ţigara de pătura mea verde şi frumoasă. Am reuşit s-o stric şi pe asta! La capitolul „realizări” stau bine, deci.

După  ce-am terminat de turnat cenuşă – atât în cap cât mai ales pe pătură – am decis că-i timpul pentru mic dejun aşa că am  purces către frigider. Am extras de acolo (cu mare grijă, cum altfel?) două ouă. Unul s-a pierdut pe drum, asta e, se mai întâmplă… Am întins oul ăla cu mopul prin toată bucătăria. După ce am năclăit tot, am dat fuguţa la baie şi m-am apucat de spălat mopul!  l-am clătit şi l-am morfolit în chiuvetă  de vreo câteva ori, mai exact până n-am mai simtit senzaţia aia mucoasă dată de albuş – şi, într-un final, am ajuns si eu cu alte două ouă în tigaie.

M-am apropiat de aragaz să văd dacă-s prăjite, moment în care unul din cele două – ăla mai nesuferit –  m-a împroşcat cu ulei.  Pe sarafanul meu preferat 😦

Şi uite aşa, am ajuns iar la baie unde-am pus sarafanul la muiat cu ceva soluţie de scos petele, după care m-am aşezat, în sfârşit, la masă.

dar cum poa’ să-ţi priască şi să ţi se ducă înghiţitura la vale, în stomac, când vezi o pereche de ochi pofticioşi îţindu-se la tine… de parcă nu l-aş fi hrănit cu zece minute înainte? 😀

Las ouăle în plata lor şi mă duc la baie să-mi spăl sarafanul! poate între timp îmi revine şi senzaţia de foame…

Voi? râdeţi, cântaţi, plângeţi prin somn? Cum vă sunt dimineţile?

42 comentarii leave one →
  1. Iulie 26, 2011 9:57

    Fimiu mi-a zis ca sfoarai…:)))

  2. Iulie 26, 2011 10:03

    =))) esti tare! n-am mai patit demult asa peripetii….:))

  3. Iulie 26, 2011 10:18

    Rar cand mananc dimineata, sau daca se intampla, Perfectul e cel care pregateste micul dejun- si atunci, unele dintre nenorocirile despre care vorbeai i se intampla lui,hi hi hi :). Pe vremea cand fumam, stingeam sau scapam jar pe canapea, pe covor, pe patura, pe tricoul de pe mine, oriunde… Acum nu mai am grija asta! Si eu scap lucruri din mana, mai des decat ar trebui, incat deja ma intreb daca nu cumva sufar de o boala, ceva! 🙂 Oricum, nu mi s-au intamplat atat de multe… in one go! Ai fost funny, dar… ai grija! 🙂

    • Iulie 26, 2011 23:05

      Gabi, eu-s stricatoare rau. Nu stiu pe unde am mai zis, dar nu-i luna sa nu sparg macar o cana, un pahar, ceva… mama zice ca nu-mi sta mintea la nimic :mrgreen: c-adica is prea relaxata. Asa o fi!
      is toate desprinse din viata… mai trebe si de astea, altfel s-ar instala monotonia, nu? 😀

  4. Iulie 26, 2011 10:21

    Hmm, cand ai plecat la baie sa speli ce aveai de spalat, n-ai pus si tu farfuria pe jos, sa se sature ochii aia pofticiosi, abia hraniti cu 10 minute inainte? 😛

  5. Iulie 26, 2011 10:35

    Ha, ha! Ce fain început de zi! Cum să te plictiseşti cu aşa peripeţii…palpitante! Eu am fost zilele trecute pe la părinţi şi, de câte ori eram la masă, aveam parte de aceeaşi privire de „cerşetor” a lui Ţuchi – căţelul lor, care mă urmărea peste tot ca o umbră! 🙂
    Faza cu visul a fost mortală! Şi să te mai şi trezeşti cu senzaţia că ţi s-a făcut într-adevăr masaj…asta e chiar culmea!
    O zi bună, dragă Georgi! 🙂

    • Iulie 26, 2011 23:08

      Alex, unde n-ar da Domnu sa am numa vise din astea!!! 😆 Si daca as mai visa ca si mananc si beau, iti dai seama ce economie as face? m’as trezi si mancata si bauta si masata! 😆
      Noapte buna, Alexe!

  6. Iulie 26, 2011 10:47

    Eu stiu de ce ai patit-o azi dimineata. Iti lipseste dragostea, bre! De-aia esti cu mintea le tinerei :)) Vorba cintecului: „There I was on a July morning looking for love…” Si ce faci tu cind dai nas in nas cu dragostea!!? O ignori, o lasi cu ochii spre farfurie si te duci sa-ti speli haina…. Ne, ne, ne!

  7. Iulie 26, 2011 11:55

    Cand sunt obosita sforai de rup patul. Dimineata pana imi beau cafeua sunt botoasa, dar dupa ce mi se ia ceata de pe ochi, adica dupa ce beau cafeluta sunt fata de treaba. Sa ai o zi maxima , asa cum ai visat!!!!!

    • Iulie 26, 2011 23:11

      Minoki, asa-s si eu dimineata! umblu ca un zoombie botos prin casa. indicat pentru cei din preajma ar fi sa taca iar daca totusi zic ceva, sa fie de bine 😀
      Te pup si eu!

  8. Iulie 26, 2011 13:11

    tu saraca doar cu gandul la maseurul minune, nici nu-i de mirare ca ai patit atatea, erai departe…lasa fata, tu sa fii sanatoasa, nimic nu-i asa de grav! dar ia zi, cine a mancat pana la urma oole? 😀

    • Iulie 26, 2011 23:12

      Red, eu! normal! dar mai, nu-s inumana, el tocmai mancase si si asa e cam plinutz….

  9. pepe permalink
    Iulie 26, 2011 13:51

    Gogu Milogu, cum sta ! :)) :)) :)) :)) :))
    Asa face si pisica mea. Odata m-a facut de cacao luand painea unui prieten din mana.

  10. Alicegeorgiana permalink
    Iulie 26, 2011 18:41

    Urasc zilele de genul asta…de obicei la mine incep cu datul cafelei in foc iar apoi cu spartul a doua-trei pahare/farfurii!:))

    • Iulie 26, 2011 23:14

      Alice, aaaa, daaa! cafeaua data in foc e la ordinea zilei.. de asta nici nu mai zic! 😀 iar de spart, am zis si mai sus – macar o canutza sau un paharel pe luna! hihihi

  11. Iulie 26, 2011 19:48

    :)) :)) :))

    In fiecare dimineata timp de o ora masaj???
    Avaaaaai, asta-i pacat curat! Trebuia platit cumva!

    😀 😀 😀

    LE: si io vreau asa un vis. Trimite-l pe chipesu’ ala pan’ la mine. Zi ca io nu fumez, nu sparg oo-le si nici nu-l am pe Gogo Milogu =))

    • Iulie 26, 2011 23:15

      Strigo, maine dimineata il trimit la tine! ca doar stii ca’s altruista… Hai ca abia astept sa-mi povestesti …. aaa, stii cum il recunosti?? seamana cu Brad Pitt 😀

  12. Iulie 26, 2011 20:04

    hahaha, hai ca m-ai distrat! nu mi s-a raportat nimic despre mormait prin somn, singura chestie pe care mi-o amintesc de anul asta, de cand fac deplasari multe si dese e ca ma trezesc uneori si ma intreb „azi unde mai sunt?” si incerc intai sa realizez daca sunt la vreo „acasa” (gen RO la mama sau in AT la noi). daca nu, e clar ca suntem iar la vreun hotel (nu, n-am avut atata vacanta, suntem cu trebi) 😀

    • Iulie 26, 2011 23:16

      Zazu, ce bine ca esti cuminte noaptea!! eu ma rog sa nu trec la next level si sa ma apuc de vorbit 😀 ca cine stie ce mai dau pe goarna! :))))

  13. Iulie 26, 2011 20:52

    ultima poză este de fapt prima, nu? nu ştiu de ce da îmi este aşa de familiară… chiar nu ştiu de ce. am mai văzut eu oare nişte ochi privind aşa? ai cui or fi fost? 😆
    acuma dincolo de glumă, eu îmi încep dimineaţa pe la 5, că atunci se trezeşte conuţa maya… şi petrecem o vreme ea jucându-se, eu mormăind. pe la 6 câştigă şi mă dau jos, începem ziua. bem cafeaua şi scriem: uneori ea, uneori eu. când scrie ea trebuie să fiu atentă să nu-mi zboare stilourile prin casa…apoi, pe la 8, hrănită şi sătulă de joacă, se duce conuşa la somn şi pot şi eu să încep ziua…

    • Iulie 26, 2011 22:07

      @ psi: Recunoaste, psi, nu e chiar atat de rau sa-ti incepi ziua asa… 🙂 Doar ca o incepi atat de dimineeeeeeeeeeeata! 🙂

    • Iulie 26, 2011 23:17

      psi, hahahahahaha! da’ stiu ca nici nu te plictisesti!!!!
      pup pisicutele, dragalasele! :*

  14. Iulie 26, 2011 22:47

    bai fetele, voi stati aici de vorba si eu îs cu fusele. ce fel de gazdă mai sunt şi eu???!!!

    • Iulie 26, 2011 22:58

      torci :D?! deci te crezi pisica… hmmm

    • Iulie 27, 2011 8:33

      gabi, recunosc,îmi iubesc dimineţile. 😳 exact aşa
      cum sunt.
      zazuza, suntem deci colege de suferinţă… 😆
      jorji, nu mă plictisesc delooc, da deloc. şi noi te pupăm! muah, muah! şi desigur şi pe gipsan… că fain îi!

      • Iulie 27, 2011 9:18

        😆 da. noi avem doi motani si povestea de dimineata e asa: in jur de ora 5 intra ala mare in actiune: ne apasa cu laba pe nas, pe obraz sau in ultima instanta pe frunte daca nu reactionam :D. dupa asta, daca suntem nesimtiti 😀 il trimite si pe ala mic, cu un mieunat sfasietor de „hai, bah, umanilor, ca mi-e foame” 😀 si un pupic pe obraz (el e mai delicat asa haha)

  15. Iulie 26, 2011 23:34

    Dimineata sunt un robot teleghidat mi-e greu sa gasesc si usa spre baie) pana fumez prima tigara (daca nu cumva suna telefonul de servici, ca atunci ma trezesc instant!). Cu Cola n-am treaba, mananca doar o data pe zi, seara la 7, cam cum facem si noi, de fapt.
    Te pup si ii motrosesc urechile frumosului pofticios!

    • Iulie 26, 2011 23:51

      da, asa-i normal, catelul tre sa pape o data pe zi. Eu ii dau lui gipsy 3 mese pe zi… nu chiar mese. cate un pumn de crontoane de 3 ori pe zi.
      Va pup si eu pe toti 3, dragii mei 🙂

  16. Iulie 27, 2011 2:45

    Jorji, am o veste neașteptată, în primul rînd pentru mine. Miercurea viitoare ajung (neplanificat, parcă încep să mă repet… 🙂 ) în Iași drept care poate ne vedem (ți-am trimis și-un e-miel). Ouă nu mănînc, văd că-s periculoase, drept care oleacă de salată verde ca pătura aia pîrjolită ar merge la fix, lasă-l pe domnu’ să toarne uleiul cît fumăm noi o țigară… 😉

  17. Iulie 27, 2011 7:31

    Buna dimineata, draguta!
    Blogul tau e un loc tonic si atat de placut mie, ma incarc instant de energie buna citindu-te!… 🙂
    Eu sforai cand acumulez oboseala multa. Si cum sotul mi-e nevricos la faze de-astea, vai de noptile alea ale lui! SE intampla asa: Eu il treesc pe el cu sforaiturile, apoi el pe mine cu reprosurile, el adoarme si incep si eu sa-l aud cum sforaie, si s-a zis cu somnul! Singura care ma tolereaza e asta mica, ea nu aude nimic, doarme bustean!… 🙂

  18. Iulie 27, 2011 7:32

    A, sa nu uit? Ce folosesti pentru petele alea?

  19. Iulie 27, 2011 10:34

    Pataphyl, hai că-ţi răspund pe mail!

    Acuarele, mă bucur mult că-ţi place la mine. Mult, mult. Ca sa te distrezi putin, apropo de sforait, iti recomand sa arunci un ochi aici: http://silavaracald.cotcodacii.ro/2011/05/29/noapte-aproape-alba/

Trackbacks

  1. Miercurea fără cuvinte. Salzburg şi câteva fotografii…deocamdată! « Mirela Pete. Blog
  2. unelte « psipsina
  3. Pentru cei supărați…. « Alice Georgiana

Lasă un răspuns

