Skip to content

AMR: 4 zile

Iulie 27, 2011

Parcă  ştiind că ieri l-am bârfit, Gipsy al meu, ca niciodată, în dimineaţa asta mi-a dat trezirea cu noaptea-n cap, mai precis la 7.30:mrgreen: L-am iertat, pentru că la zece minute după, a început iar bocăneala-n bloc – de data asta de la vecinul de vis a vis.  În fine, nu mai reiau subiectul, că mi-am jurat în barbă că n-o să mă mai las deranjată de „gospodarii” ăştia care mereu îşi găsesc ceva în care să bată. Dar totuşi, m-am distrat acum două săptămâni când un vecin care abia-şi mai duce beşinile, bătea cu două ciocane, nu unul! pe la 7 dimineaţa, într-o roată de bicicletă de-a nepotului, în faţa scării. Atunci şi-a luat „salata” de la soţul meu şi tare m-am mai distrat😆 Dragilor, poate v-am dat senzaţia că-s o nevricoasă, dar zău că nu-s! ba din contră aş zice, însă când constaţi că nu-i săptămână lăsată de la Dumnezeu în care să nu-ţi fie zdruncinaţi neuronii şi aşa greu încercaţi din motive de număr redus, de zgomote de genul poc şi trosc şi vrrrrrrr, se duce naibii tot calmul. Ce să fac? nu-s făcută din fier. Mda. Uite chiar acum mi-a picat privirea pe Gipsy. Doarme ca un nou născut parcă să-mi facă în ciudă.  Ia să mă duc să-l trag niţel de coadă, să vadă şi el cum e să fii trezit!! Gata. L-am tras.  A fost foarte afectat. S-a întors pe partea cealaltă😀

Aşaaaaa! şi dacă tot m-am trezit ia să mă apuc de trebuşoară. Şi ce trebuşoară … Pariu pe ce vreţi voi că nu ghiciţi!😀 Vă lăsaţi bătuţi, da? Bine, fie! Hai că vă zic: mă apuc de făcut bagajul!! iuhuuu! Cum cu ce ocazie? Păi aţi uitat că duminică plec la mare??  Măi copilaşi, nu-mi mai stă mintea la nimic altceva, aşa c-o să vă rog să mă iertaţi pentru postările lipsite de esenţă de care vă veţi izbi începând de azi şi până sâmbătă (de ca şi cum până acum, au fost de foarte mare angajament)! Aşadar, mă apuc de sortat tricouri, panataloni, bluze, rochii etc. Oricum, când vine momentul băgat în valiză zboară o mare parte din ele. De asta are grijă soţul, normal! Poate vă sună cunoscute formulările de genul „la ce-ţi trebuie asta” sau „eşti sigură că ai nevoie de asta?” şi uite aşa, dintr-un car încarcat rămân fix cu un rahat tricouaş, maxim două, un pantalonaş scurt şi amărât şi o maleţică de vreme rea (Duamni fereşte!) – le-am pus la toate diminutivul, ca să dau o notă tragică, v-aţi prins, da? :mrgreen:  Deci azi sunt ocupată de nu-mi mai văd capul!😛

Şi pentru că e vară şi e vacanţă, mi-am adus aminte de-o melodie cu care mă trezea frate-miu dimineţile, în copilarie. Aveam un pick-up, o staţie  şi două boxe. Şi multe discuri. Ăla de trezire era Queen-ul.

O zi maximă vă doresc şi vă mulţumesc c-aţi trecut pe la mine şi că mi-aţi suportat (şi azi) aberaţiile!

61 comentarii leave one →
  1. Iulie 27, 2011 10:15

    Mie să-mi aduci o scoică din Bâlgaria, da? În rest (bocănitorii), dă-i dreaq! Gândește-te că mult a fost, puțin mai este până scapi un timp de ei :-*

  2. Iulie 27, 2011 10:34

    Mie, un magnet de frigider, nah!
    Să-mi completez colecția.
    Odată l-am uitat deschis, ignorând țiuiturile care mă avertizau de asta. Așa că s-a cam dezghețat pe alocuri. Când m-am întors acasă, mama:
    -Cred că ți s-a stricat frigiderul, că l-am găsit plin de apă. De la magneți i se trage, că i-ai deranjat ceva mecanism cu atâta amar de fierotenii.
    Deci, da. Mai vreau!

    • Iulie 27, 2011 10:38

      Mel😆😀
      Asta cu magneţii e boală grea şi cum să nu te înţeleg când şi eu o posed!😀
      Normal că-ţi aduc! Eu zic să nu ne lăsăm până nu se prăvale frigideru de la atâta magnetărie!😀

  3. Iulie 27, 2011 10:35

    Miki, îţi aduc mami, desigur! Şi apropo de bocănitori chiar mă gândeam să-i anunţ că plec, să bage mare cât lipsesc eu! :))))
    pup iu back!

  4. Zazuza permalink
    Iulie 27, 2011 10:37

    aaah, vacanta, ce bine ti-o fi :)!

    • Iulie 27, 2011 10:40

      Zazucu, o să fie, o să fie! îţi promit! Ţie ce să-ţi aduc?

      • Zazuza permalink
        Iulie 27, 2011 10:44

        niste soare!!! saru mana!

        • Iulie 27, 2011 10:52

          Se face! numa’ să ai grijă şi să-ţi faci provizii de îngheţată şi alte chestii răcoritoare, da? că eu când trimit, apăi trimit, nu mă încurc! tot ce fac, fac cu simţ de răspundere😀

  5. Iulie 27, 2011 11:33

    Vacanta cum iti doresti..Sa ne aduci o briza de MARE… :))

  6. Iulie 27, 2011 11:41

    Mulţumesc, virusache! trimit şi-o briză, nu-i bai! preferi prin poştă sau pe email?😛

  7. Iulie 27, 2011 11:43

    Faina de tot trezirea🙂 Chiar daca pe moment cred ca erai de alta parere. Dar se simte ca ti-e dor de acele dimineti…
    Vacanta faina sa ai, Giana!

    • Iulie 27, 2011 11:47

      Teo, aşa-i! frate-miu era mult prea matinal😀 Eu, dac-aş fi fost lăsată să dorm, dormeam până la 12 de amiază fără probleme :))) În general mi-e dor de tot ce ţine de copilărie… incredibil, am fost şi eu copil🙂
      Mulţumesc, Teo. Pupez.

  8. Traian permalink
    Iulie 27, 2011 12:04

    Gg
    Umbla o vorba prin targ: cica vecinii tai bocanitori, pleaca in vacanta de la 1 august.
    Se intorc pe …22.

    • Iulie 27, 2011 12:06

      Traiane😀 se intorc cu forte proaspete, nu? :)))) da’ poate nu! hihihih
      Figură mare eşti! :*

      • Iulie 27, 2011 12:57

        Georgi, da’ ala de are oracaitor nou tot mai bate?

        • Iulie 27, 2011 12:59

          Miki, nu măi, nu mai bate. Mi-e şi milă de el acum… behăie sugaru cela tătă ziua şi tătă noaptea! vai mama lor!

        • Iulie 27, 2011 15:41

          Iaca scartz! Da’ ci, ii vina ta? Tat’su l-o facut un stresat. Daca nu punea pingele tata ziua, poate si copchilu se nastea mai calm.

  9. Iulie 27, 2011 12:14

    la noi e taman invers cu bagajul. eu pun întotdeauna puţine, apoi răsare dragu meu cu teancu de bermude, tricouri şi alte alea pe care trebuie să-l conving că nu le luăm pentru că nu îi sunt necesare şapte perechi de pantaloni scurţi şi zece tricouri, trei perechi de pantofi şi un sertar de şosete.
    spor să ai, draghe…

    • Iulie 27, 2011 13:02

      psi, păi na, nu putem fi la fel, că ne-am bate cap în cap😀 ce-ar fi să bage şi el în valiză tot cam atâtea haine câte bag eu! nu ne-ar mai ajunge nicio valiză de pe lumea asta :)))
      Mulţumesc, pisic drag!

  10. Iulie 27, 2011 12:16

    Ma iei si pe mine in valiza? ma fac mica mica…:))

  11. Iulie 27, 2011 13:09

    mai pune un magnet si pt mine, daca tot cumperi! hai munceste acolo cu spor, sa vedem bagaj eficient, si pt vreme buna si pt vreme mai racoroasa, tot ce trebuie!

    • Iulie 27, 2011 14:23

      inca un magnet la Reeeed!
      Urmatorul va rog! care mai doresteeee, care mai poftesteeee!😀 Hai la magneti, neamuleeeeeee!

  12. Iulie 27, 2011 14:28

    Fata, fericta, tre’ sa fii. Iar la faza cu bagajele, cunoastem. Eu plec dupa mine cu un geamantan de cosmetice, uscator de par, placa de intins, ondulator, perii, si multe altele din care, bineinteles ca nu folosesc mai nimic. Dar ce sa o mai lungim atat? Distractie maxima in vacanta!

  13. Iulie 27, 2011 14:46

    eu am adus o gramada de amintiri din Bucovina, asadar sper sa aduci cand te intorci o geanta plina cu amintiri:D

    • Iulie 27, 2011 21:33

      Elena, fii sigura ca n’o sa vin cu mana goala!😉 nu trec eu pe acolo precum Voda prin loboda!😛

  14. Zazuza permalink
    Iulie 27, 2011 15:12

    tu trimite soare, ca de restu ma ocup eu😀

  15. Iulie 27, 2011 15:32

    Jorjîcă, io-te-un Goagăl Tranzleit: „I was high and I bathed every day” („Eu am fost la mare și am făcut baie în fiecare zi”) – pe vremuri traduceam motamot: „I was at the big and made a bathroom in every day :)” – Zîceai că mă miluiești c-un imeil, văd c-ai uitat (scrie măcar cînd te-ntorci, eu plec înapoi pe 17! Pup tandru DQ

  16. Iulie 27, 2011 15:50

    Ce fain o fi să pleci la mare! Să aveţi parte de o vreme bună, soare mult, bere rece şi…vezi ce faci şi cu masajul de l-ai visat!😀
    Pregătiri uşoare şi călătorie sprâncenată! Da’ mai vorghim până atunci, nu?
    O zi frumoasă să aveţi! Trage-l de coadă şi din partea mea pe Gypsi!🙂

    • Iulie 27, 2011 21:35

      Alex, multumim mult. prietene. Adevaru-i ca nu-i numai vina lui Gipsy in ce priveste trezitul de dimineata… cred ca se instaleaza incet, incet, febra plecarii.
      Acu plec, ma duc sa trag tiganu’ di cioada!😀

  17. Iulie 27, 2011 16:27

    De data asta nu te invidiez: si noi vom fi in concediu din 1 august! Diferenta este ca inca nu stim pe unde ne vom preumbla, dar atata bai sa fie!
    Pana plecati, spor la treburi, iar apoi, vreme buna, drumuri bune si veselie sa aveti!
    Eu de urechi vreau sa-l prind pe Gipsy, dar tot ajung eu odata la ele!
    Te pup!

    • Iulie 27, 2011 21:38

      Cafeluto, hai sa aveti si voi concediu placut si sa ne revedem cu bine! sa va incarcati bateriile bine, bine, da?🙂
      I-am transmis lui Gipsy mesajul de la tine si a zis ca abia asteapta sa-l traga cineva de urechi! (eu-l trag numa’ de coada :D) hihih
      pup si eu!

  18. Iulie 27, 2011 17:13

    Buna, sa faci o lista cu necesarul pentru mare, si nu uita sa ne pui si pe noi pe ia,sa-ti tinem de urit daca te plictisesti la mare la soare . Vacanta placuta, sa ai un timp fain si multa distractie.

    • Iulie 27, 2011 21:38

      Pisicarule, nici acolo sa nu scap de voi?😀
      Multumesc frumos pentru urari. Toate cele bune.

  19. Iulie 27, 2011 17:55

    vreau si eu in vacanta :((((
    scumpel tu tostusi iti faci bagajul cu 4 zile inainte?!?4 zile???eu cand ma mut dintr-o tara in alta fac bagajul in ultima zi :))
    cat despre vecini,uite de ce nu vrea omul meu sa stea la bloc!
    macar pleci in vacanta,asa ca distractie cat cuprinde „daaaaa Doamne !!!” sa nu fie vreme urata si sa nu ne uiti.pupicei multi!

    • Iulie 27, 2011 21:42

      sarah, eeee, vorba vine fac bagaju’… am spalat ceva haine, am calcat… deci inca n’am scos geamantanu’ din debara!😀
      Vai, stati la casa!! nici daca va da bani cineva sa nu plecati de acolo!! Duamni, visez la o casuta pe pamant! In farsit, vreo 2 saptamani scapam de stress, gata! la mare si mai apoi la munteeee! iuhuuu!
      te pup si eu, dragalasa si’ti multumesc pentru urarile frumoase. kiss :*

  20. Iulie 27, 2011 21:17

    De acum faci gabajul? Tulaaaaaaai! Cu ce mereti? Cre ca tra sa inchiriati un tren :))

  21. Iulie 27, 2011 21:45

    Strigo, eeee, fac bagaju’ imaginar abia. umblu printre haine, le sortez… stii tu cum.. asta’i pişată, asta nu-i pişată şi tot aşa până le pun pe toate la bagaj de luat cu mine:mrgreen:
    Merem cu maşina, e loc căcălău, că am Cielo, mânca-ţ-aş!! 😆

  22. Iulie 27, 2011 22:00

    Cand imi pun carpele in bagaj, am intotdeauna senzatia ca nu-s destule, cand ajung la fata locului- ca-s prea multe. Mai ales cand iesi din camera dimineata si te intorci seara, pe motiv ca toata ziua ai umblat sa vezi, vizitezi, cunosti- normal ca nu ai cand sa porti tot ce ai indesat in valiza. Asa ca mereu am surplus de bagaj… si, culmea, in ultimii 20 de ani, pe perioada vacantei, nu a plouat nici macar o data! Stiu ca o sa mai scrii cate ceva pana pleci, dar iti urez si eu (vad ca asa au facut toti, deci nu vreau sa fac nota discordanta) ”Vacanta placuta”. Hai, ca mai vorbim, moldoveanco, ti pup🙂

    • Iulie 27, 2011 22:20

      Găbiţa, măi şi eu-s băftoasă la vreme. nu ţin minte să fi plecat la mare în vreun an şi să nu fi avut vreme bună. cred că-i după sufletul omului😉
      Car o groază după mine, dar mai bine să le ştiu acolo şi să nu-mi trebuiască… am eu un confort psihic, na!😀 păsărele am cu sutele, ca să nu zic cu miile😀
      Mulţumesc frumos, iubita. ŞI da, ni mai „auzim” pe aici. vă mai zăpăcesc oleacă cu aiurelile mele😛
      ti pup şi io dulşi!

  23. Iulie 27, 2011 22:09

    A mancat-as, da ejti bogatana nu alta😀

    Si io fac imaginar bagajul :)) Pfuai t ca abia astept sa dau chii cu tine :-*

    • Iulie 27, 2011 22:22

      Aşteptăm o groază şi-o să treacă într-o clipită! dar bine c-o să fie şi clipita asta! hai să vedem partea plină a paharului! :*

  24. Carmen Negoita permalink
    Iulie 27, 2011 22:17

    Cum sunt unii norocosi si mai pleaca si in vacanta.🙂 Sa te intorci cu amintiri frumoase si cu multe, multe poze si cu o multime de povesti. Pupicei!

    • Iulie 27, 2011 22:23

      Hai Carmenusa, c’o sa pleci si tu… chiar daca mai tarziu, nu? Iar ma faci sa mi se stranga inima😦 Stii ce raspuns tre’ sa’mi dai, nu?😛
      Ti pupez!!!

      • Carmen Negoita permalink
        Iulie 28, 2011 19:00

        DAAAAAAAA:mrgreen: Dar mai am de asteptat. Mai prin toamna asa. Pana atunci vino tu cu pozici.😀 Pupilici!

  25. Iulie 28, 2011 7:57

    Si eu plec duminica la mare!
    In ce statiune mergeti? Daca e prin strainatate, nu ne intersectam defel!… :))
    Pupici, vreme buna sa aveti (avem), si sa-ti priasca sejurul!

    • Iulie 28, 2011 12:31

      Acuarele draga mea, merem la Albena. n-o să ne putem vedea😦 dar o să ne putem gândi că stăm la plajă sub acelaşi soare, în acelaşi timp🙂
      Pupilici şi de la mine si să ai încredere c-o să avem vreme bună. Pe mine niciodată nu m-a plouat la mare!!! Mergi pe mâna mea!😉

  26. Iulie 28, 2011 9:21

    Vacanta placuta si vreme frumoasa ,in privinta bagajului te inteleg mereu ia mai multe lucruri decat imi trebuie dar na daca imi trebuie si nu le am ce ma fac🙂 ,cam asa argumentez cand sotul comenteaza ca sunt prea multe

    • Iulie 28, 2011 14:53

      Anisor, merci de pont😉
      Şi mulţumesc frumos şi pentru urările de bine.
      Te pupic şi la bună revedere!

  27. Iulie 28, 2011 9:22

    Hai mai repede…ce tot faci atat?! 😀

  28. Iulie 28, 2011 11:26

    Acu, ca Dan te trezea pe tine in fiecare dimineata, pot intelege. Dar nu inteleg de ce trebuia sa ma trezeasca si pe mine…. :)) Sa ai vreme buna la mare!

    • Iulie 28, 2011 12:33

      remik, las’ ca si tu aveai pick up in dormitor…:mrgreen: nu ti’o facut niciodata observatie mijlocia de sub tine, respectiv Nicoleta B.?😀

  29. Iulie 28, 2011 12:34

    P.S. Remik, iti dai seama ce terorizata era ea de noi?? rahatul ala de muzica rock de’l ascultam noi, o baga’n boale!😆

  30. Una permalink
    Iulie 28, 2011 21:35

    3! tic-tac, tic-tac, tic-tac, tic-tac, tic-tac, tic-tac, tic-tac!🙂
    va insoteste si Gipsy in vacanta?

Trackbacks

  1. Moneytalks « Silence's Blog

Lasă un răspuns

