Skip to content

Amestecate

Iulie 28, 2011
Sursa: primit pe mail de la Alex.

Sugestii „constructive” pentru „eminenţii” care se pregătesc pentru BAC  „second hand”!

Subiectul I (Limba și Literatura Română)
Se dă textul: “Ana are mere”.
Pe foaia de examen sau pe o altă hârtie pe care o aveți la îndemână, șervețel, ambalaj de ciocolată, etc. scrieți răspunsul la următoarele întrebări:
1. Ce are Ana?
2. Cine are mere?
3. Extrageți cel puțin un fruct din text.
4. Desenați un măr.
5. Scrieți un alt nume de fată în afară de Ana. Dacă nu vă amintiți e bun și un nume de băiat.
6. Alcătuiți o scurtă compunere în care să povestiți ce vă trece prin cap.
7. Analizați textul în 3-4 pagini, sau la alegere scrieți un banc.
Subiectul II (Matematică)
1. Aflați valoarea lui x din ecuația: x = 2.
2. Suma a două numere este 4. Numerele sunt egale. Aflați măcar unul din cele două numere.
3. Calistrat avea 10 ani când mama lui l-a ars cu un fier încins pentru că a luat un 9 la matematică. Câți ani are Calistrat la 2 ani după tristul eveniment?
4. Desenați un pătrat.
5. Imaginați-vă un trunchi de piramidă triunghiulară regulată.
6. Puneți în ordine crescătoare numerele: 1,2,3,4,5,6,7,8,9.
7. Gândiți-vă la două numere la alegere și scrieți-l pe cel mai mare.
Subiectul III (Istorie)
1. Asociați următorii șefi de stat cu anii în care au murit: Burebista, Nicolae Ceaușescu – 44 î.Hr, 1989 d.Hr.
2. Scrieți un scurt text istoric folosind următoarele cuvinte: bătălie, democrație, Ștefan cel Mare, porumb fiert, Decebal, 1600.
3. Faceți un portret al lui Deceneu așa cum vi-l imaginați.
4. Ordonați cronologic următoarele evenimente istorice: apariția omului, Unirea de la 1600, majoratul lui Burebista, Unirea de la 1918.
5. Ce țară s-a format în urma Marii Uniri de la 1918?
6. Deduceți o calitate a domnitorului Radu cel Frumos analizând cu atenție numele acestuia.
7. Analizați comparativ în 2-3, maxim 4 cuvinte domnia de 2 luni a lui Ciubăr Vodă și cea de 47 de ani a lui Ștefan cel Mare în Moldova. Încercați să analizați din cel puțin 3 perspective și să construiți un text care să respecte rigorile unei scrieri istorice cu caracter academic. Depășirea limitei de 4 cuvinte duce la excluderea din examen!
Subiectul IV (Geografie)
1. Comparați din punct de vedere al altitudinii Vârful Moldoveanu și Marea Neagră.
2. Enumerați doi vecini ai României. Dacă nu vă amintiți, enumerați doi vecini de-ai dumneavoastră de acasă.
3. În 7-8 pagini, analizați fauna, flora și relieful complex al statului Vatican.
4. În ce punct cardinal al României este situată Câmpia de Vest? Dacă nu știți ce este acela un punct cardinal puteți să răspundeți “Vest” și să treceți la subiectul următor.
5. Pasuri și trecători: Cine a spus “Un pas mic pentru om, un pas mare pentru omenire”?
6. Alegeți varianta corectă: Vârful Negoiu are altitudinea: a. 2535 metri b. 11 metri c. un miliard de metri d. altitudinea variază de la o zi la alta.
7. Conform unor măsurători, Vârful Omu ar avea altitudinea de 2505m, conform altor măsurători ar avea 2507m. Care credeți că este varianta corectă. Argumentați.
–––––––––
Si-o fotografie promisa Psipsinei cu o parte din uneltele mele de scris😀
Si una cu un catel care dormea bine merci intr’o baltuţă formată din apa care se scurgea de la un aer condiţionat 🙂
Asta se aude în momentul ăsta de la ştrand! V-o mai aduceţi aminte?😀
„oooooo, e vară afarăăăă, e soare afarăăăăă! ooooo!”😀
Gata. Vă pup, dragilor!
19 comentarii leave one →
  1. Iulie 28, 2011 14:56

    Cred ca te-ai saturat de strand numai din ascultat! Mi-e jale de tine , fata!

    • Iulie 28, 2011 14:59

      Minoki, stai ca muzica ca muzica, dar sa vezi DJ-ul!!! Bai, cand urla ala se aude pana la maica’mea, la Zimbru!! pe cuvantul meu😀

  2. Iulie 28, 2011 14:59

    fataaaaaaaaa, am capiat de ras! ar fi bune de dat ca subiecte si asa nu invata, macar ne distram!

  3. Iulie 28, 2011 15:10

    mie-mi spui???😀

  4. Iulie 28, 2011 15:22

    Îmi amintesc melodia😀
    M-am amuzat foooarte tare de subiectele la bac. dar nu stiu să le rezolv pe toate..ce ne facem? :-s
    Și textul promis:
    http://adapavel.wordpress.com/2011/07/28/lily/
    Pupici! O după-amiază frumoasă!

    • Iulie 28, 2011 15:43

      Andra, acuma vin!
      cît despre subiectele la bac, slavă Domnului că l-am luat din prima!😀
      pup si eu!!

  5. Iulie 28, 2011 15:57

    ioooi, ce de pixuri aaaai!😆 mulţam de poză!

    • Iulie 28, 2011 16:03

      Psi, astea le-am gasit pe birou, da’ mai am prin sertare. Boala grea….😀
      ti pup!

  6. Iulie 28, 2011 17:55

    Ha, ha! Mă bucur că ţi-au plăcut „subectele” pentru Bac-Boc sau…invers, mă rog. Te doare capul cu „exigenţa” asta, îţi dai seama, cum să înveţe bieţii copchii pe căldura asta? Da, dar măcar vor fi bronzaţi la camerele de supraveghere!😀
    Georgi, dar tu nu l-ai pus pe Gipsy lângă pixuri, ca Psipsina? Ieşea o poză faină, nu?
    Să ai o seară răcoroasă şi liniştită, cu muzică pe care să ţi-o alegi… singură!🙂 Te pup!

  7. Iulie 28, 2011 18:58

    Fac pariu ca unii ar pica si testul asta! Chiar si numai pentru ca nu stiu sa citeasca!

  8. Carmen Negoita permalink
    Iulie 28, 2011 19:14

    Greu, Giana… greu.😀 Cu punctul 5 de la mate ii bagi complet in ceata si s-ar putea sa ramana pe acolo.😆 Apoi la pct 5 de la istorie sa nu te mire daca o sa scrie Rusia.😀 Iar la Geografie la pasul 5, pardon la punctul 5… sa nu te mire daca vor scrie numele unui manelist. Nu de alta, dar nu era niciunul nascut in 1969, ca sa stie raspunsul corect.😉 Te pupacesc!

  9. Iulie 28, 2011 20:10

    Prea multe subiecte ai dat! Nu am timp sa le rezolv. Fain Armstrongu’ ăla cu pasul mare pentru omenire (o fi Louis, o fi Neil, o fi Lance?) 😀 http://www.youtube.com/watch?v=SzJY96m3lkg&feature=related

  10. Iulie 28, 2011 21:43

    e vara afara :))))) Si io is liberaaaaaa!
    Azi am facut un pas farte important in privinta asta🙂

    oooo e vara iar :))

  11. Iulie 28, 2011 22:33

    Iar mi-ai rupt inima cu poza aia in care apare catelu’… Oricum, ii merge mintea, e clar! Cred ca ar lua bac-ul din prima!🙂

  12. Iulie 29, 2011 8:42

    Mi se pare profan sa o includ pe Ana in asa ceva, Ana fiind sora mea🙂

  13. Iulie 29, 2011 9:57

    Si chiar crezi ca ar respunde cineva corect la intrebarile tale?
    Ca eu nu m-as hazarda.

  14. Iulie 29, 2011 11:03

    vai, ce pixuri misto! am si eu multicele, cateodata ma gandesc ca o sa imi ajunga pana la adanci batraneti…

Trackbacks

  1. în trecere prin vamă « freestyler

Lasă un răspuns

