Skip to content

Not at my desk

Iulie 29, 2011

Am plecat la coafor. Revin peste vreo trei ore cu impresii şi poate şi cu fotografii – în funcţie de rezultat!:mrgreen: Staţi pe aproape!😆

UPDATE: am ajuns acasă! îs ruptă de foame, dar mânc după ce vă arăt rezultatul!

Iaca am supravieţuit şi tura asta „chinurilor” la care mă supun de câte ori mă duc la coafor.
Păi măi băieţi, voi credeţi că-i uşor să stai acolo într-un scaun 4 ore?? noi, femeile, practic ne sacrificăm pentru voi, facem totul pentru ca voi să ne iubiţi şi să rămâneţi veşnic amorezaţi, astfel, (sperăm noi) n-o să mai săriţi pârleazul:mrgreen:

Aşadar, fetele, fie vorba între noi,  azi chiar m-am distrat la coafor. În timp ce stăteam cu vopseaua pe păr, ca să nu fac timpi morţi, m-am dus la manichiură. Acolo, la masa de alături era un tip care venise şi el pentr-o manichiură – tipul,  cam la 35 de ani, lung de  vreun metru nouăzeci, plin de el, de muşchi şi tatuaje, dar cam tălâmb. A fost suficient să deschidă gura şi gata, l-am clasat.  Ştiţi voi, un  mister muscolo după care întorc capul piţipoancele. Manichiurista, fată foarte simpatică şi cu simţul umorului a încercat ceva glumiţe cu el legate de faptul că stătea numai cu telefonul lui scump în mână şi-l freca întruna. La scurt timp o aud râzând în hohote – mister muscolo îşi scăpase telefonul în vasul cu apa pentru muiat deştele.😀 Aşadar, mi s-a confirmat faptul că-i tălâmb.😆

După ce-am terminat cu tăti celea, am realizat  brusc că merg duminică la mare şi  n-am făcut nicio oră de plajă înainte. Şi uite aşa, am ajuns pentru prima dată într-un solar. Fu nasol. Îs claustrofobă rău. M-a apucat acolo- în solar- ditamai atacul de panică şi-am început să ţip ca apucata.  Nu mă auzea nimeni, aşa că am început să trag de uşă şi spre liniştea mea, uşa s-a deschis. Mi-am continuat liniştită „plaja” în momentul în care am văzut că pe undeva, intră aer. Huh! am făcut-o şi pe asta. şase minute (c-atâta am stat) mi s-au părut şase ore!!  Asta nu înseamnă că n-am dat de gust şi nu mă duc şi mâine😛 Aaaa, nu vă mai zic ce râdeau fetele celea, angajatele,  de cum arătam cu ochelarii de intrat în solar pe ochi. Lasă că mâine le pun să-mi facă o poză, să mă văd şi eu şi poate şi voi😆

Iaca că iar m-am lungit cu vorba. În concluzie, îs pregătită de plecat în vacanţă până-n dinţi. Am zis că vă arăt poze? da. aşa am zis.

Părul e aşa:

Unghiile  îs hai-hui: două portocalii şi trei roşii.

Cele de la picioare au şi ele câte un soare pictat pe unghia mare. Îs trendy toată, deci da?😀

Mie-mi place şi-s încântată de rezultat. Se cunoaşte că nu mi-am făcut manchiura şi pedichiura la salon  decât de vreo 3 ori în toată viaţa, nu?  Mă fac eu acasă de obicei, dar de data asta am vrut şi eu să văd cum e să fii duamnă:mrgreen: E bine!!😀

26 comentarii leave one →
  1. Iulie 29, 2011 10:42

    Hai ca stau…sa suni din clopotel cand ai venit…:))

  2. Iulie 29, 2011 11:22

    Cea mai mare curiozitate: acum ce „coloare” îţi faci la păr?😀 Aşteptăm poz(n)e!

  3. Iulie 29, 2011 11:45

    na, ne-ai pus pe jar…asteptam ce putem face?

  4. Iulie 29, 2011 17:16

    Parul e misto, unghiile la fel. Trendoaso, ti-ai facut manichiura smechera😀
    Unde-ai fost la solar si cat te-a costat? M-as duce si eu ca-s branza, dar ma gandesc ca m-oi claustrofoba pe acolo si ma fac de ras.

    • Iulie 29, 2011 17:26

      Mikilusa, am fost la Alpha Style, e vis a vis de piata nicolina, deci aproape de tine. e 2 lei minutul. sedintele de cate 6 minute is cele mai indicate. Nu te faci de ras. lasi usa nitel intredeschisa din prima si n’ai probleme.
      Deci zici ca’s faine toate. si mie-mi plac. is de vacanta, asa🙂

  5. Iulie 29, 2011 17:29

    Scorpiuto, mai clopotzesc mult???😀

    Alex, tot blonda, ca se potriveste cu gandirea!😆

    Red, ti pup!

  6. Iulie 29, 2011 20:37

    Mă surprinde lipsa ta de imaginație! Te credeam mai hartistă.😀
    Doar un superb blond?
    Nu tu o nuanță siderală, nu tu una rozoasă sau cărunțoasă…
    Unghiile îs faine. Hai că tu n-ai fi reușit să-ți pictezi soarele ăla așa cum a făcut-o manichiurista. De-acum n-o să mai ai probleme la mare, în caz că-i vreme rea. Tu ești cu sorii la purtător: 4!!!

    • Iulie 30, 2011 12:05

      Mel, pentru orice eventualitate, pune totusi o vorba buna pentru mine, te rog. las’ ca stiu eu ca ai o relatie „mai speciala” cu soarele😉 :*

  7. Iulie 29, 2011 21:09

    Duoamna mare, ce te pui cu tine :))

    Bai, ce misto stii a povesti. Recunosc ca am rad de cateva ori :))

    Nici io nu am fost la solar in viata mea😀 Is io obisnuita cu covourile, dar alea solarele parca-s prea luminoase😀

    • Iulie 30, 2011 12:07

      Strigo, daca n-ai fost, nici nu-ti recomand, ce sa zic…. e putin cam sinistru, bine, nu ca’n cavou ar fi altfel…😆 da’ macar te’ai obisnuit😀

  8. Iulie 29, 2011 21:24

    Iar ai bagat ochii aia verzi la-naintare (sper ca am vazut bine verde, da?🙂 ). Pari bengoasa, numa’ buna de plecat la Albena. Acum, din experienta personala: la solar n-am fost niciodata, ca-s neagra si-asa, spre disperarea irlandezelor, roze ca pielea de bebelus; la manichiura- am fost de doua ori, si am avut tot atatea boroboate, adica m-am ales cu niste panaritzii de toata frumusetea. Am ajuns la urgente, de fiecare data, si mi-au smuls unghiile, am asteptat luni de zile pana au crescut la loc. De atunci, ma ciopartesc singura, macar mi-o fac cu mana mea, daca e sa se mai intample.🙂
    Mai vorghim pana pleci, da?🙂

    • Iulie 30, 2011 12:12

      Gabi, vai saracuta de tine! inseamna ca totusi ai tu o sensibilitate sau o predispozitie la panaritii… eu m’am ciupit de enshpe ori si n-am avut nica. lucru rau, ce vrei!😀 Una peste alta, e mai sigur sa faci toate astea la tine acasa, cu ustensilele tale personale, de aia, cum spuneam si eu ajung rar la saloanele astea. Mi s’a pus mie pe chelie sa ma duc acum, da’ n-o sa se mai intample prea curand🙂
      Mai vorbim, olecuta, poate mai pe seara. Stii ca inca nu mi-am cumparat costum de baie? urmeaza s-o fac de’acum incolo, dar tare greu ma mai urnesc si tare buna’i cafeaua nici numai stiu a cata!
      Ti pupez.

  9. Iulie 29, 2011 21:40

    patru ore la salon? iooooi! io abia am venit acasa de la fabrica si nu n-am fost schimbu doi ci de-ala all inclusive, adica din zori, ca atunci mi se trezesc clientii.
    recunosc insa ca nici io nu ma manichiurez si pedichiurez la salon, da am neste pisici moov pe degetutele de la picioare… pa cuvant!😳
    hai ca mai ai putin si pleci… dar te urez io atunci. pup.

    • Iulie 30, 2011 12:15

      psi, pai cam 4 au fost. nu uita ca eu-s blonda si trebe decolorare radacinile, vopsit. dupa fiecare manevra, spalat pe cap, bibilit.. si uite asa trece timpul. da’ cine’i mandra acu’ de nu’si mai incape in piele, ha?😀
      ti pup si eu. Ma’c la cumparaturi, adica la magazinu’ de costume de baie!

  10. Iulie 29, 2011 21:43

    Au reusit toate!
    Astept pozele cu blondul asta superfain si tu bronzata taciune!
    Te pup si distractie cat se poate iti doresc!

    • Iulie 30, 2011 12:17

      Merci, cafeluto!!
      Pe site-ul hotelului la care o sa stau am cetit ca au internet in fiecare camera. Iau lactoc cu mine si seara o sa postez fotografii. Nu scapati de mine, cum am mai zis.
      Concediu placut si tie, c’am inteles ca plecam odata🙂
      Pupilici dulci!

  11. Iulie 29, 2011 23:25

    Sa va fie de bine !

  12. Iulie 30, 2011 1:30

    Duamna, duuuamnaaa, pi unde umbli, ha?
    Amu ca tea-i acut asa frumoasa nu mai dai uochii cu uratanii ca noi😀
    Ori inca te gandesti ce sa mai bagi in valiza :))

    Egal, noapte buna :-*

    • Iulie 30, 2011 12:19

      Strigoitico, am fost plecata-n oras dupe care am avut mosafiri. Cand am intrat eu la slvc nu mai era nici tipenie🙂 si nu sunteti uratanii, eee, nu ma supara!!😛
      Amu’ ma pregatesc de plecat la oras, da’ pi seara vorbim negresit!
      pup iu si uikend frumos sa ai!

  13. Iulie 30, 2011 10:49

    Cred ca ai sunat din clopotel pana ai obosit…nu am fost acasa.
    Dar acum am intrat si…imi place ce am vazut….mai mult ca data trecuta.Frumoaso!

    • Iulie 30, 2011 12:21

      Merci scorpiuta draga!
      Frumoasa nu-s, mai e mult pana acolo… poate doar simpatica si modesta, clar!😆
      kiss!

  14. Zazuza permalink
    Iulie 31, 2011 21:36

    te tzuc ce fromoasa duamna te-ai facut! hai sa ti bronzezi frumos, lasa solaru, si mie mi-e frica acolo, verific de sapte ori sa se deschida clapa aia. n-am tipat pana acu, da’imi dau muzica foarte tare si lalai din toti rarunchii. a, si nu intru decat daca am loc sa ies din el chiar si cand e inchis hahah

Lasă un răspuns

