Skip to content

Mâine plec, gata!

Iulie 30, 2011

Dragii mei, sunt pe ultima sută de metri. Mâine plec! Luni dimineaţă am să stau pe plajă şi-am să zic aşa:

😀😀

Copilaşi, rămâneţi cu bine, să fiţi cuminţi şi mama vă promite vouă fotografii de acolo, că cică voi avea internet!

Vă pup dulce, dulce de tot!

47 comentarii leave one →
  1. Iulie 30, 2011 13:16

    Drum bun, sa te distrezi si sa te intorci sanatoasa!

    • Iulie 30, 2011 13:35

      Multumesc, Mikiluşa! hai că mai avem puţin şi-o facem lată împreună!! puuuup!

  2. Iulie 30, 2011 13:38

    Fain, mai fain🙂
    Vezi sa nu faci vreo insolatie ceva!

    Faina piesa. Exact ce aveam nevoie sa ma inviorez🙂

    • Iulie 30, 2011 13:43

      Strigo, nu mă insolez, că n-o să stau exagerat de mult la soare… nu mai am răbdarea de altă dată. probabil voi sta mult pe la piscină, la umbră cu mp3 în urechi şi ceva bun de cetit🙂
      irisul, da, eu am ascultat-o deja de 3 ori😀

  3. Iulie 30, 2011 13:55

    Ase-ase!
    Leneveala frate si trai bun🙂
    Sper sa fie fain acolo, asa cum va doriti. Si vreme numa buna de facut baie🙂

    O sa fii neagra si cu ochii verzi. Sa bagi lumean boala nu alta😀

    • Iulie 30, 2011 14:08

      da, da! o sa va sparii noaptea, pe la Iba!! buhuhuhhuuuuuuuuu!:D

      Strigo, fain va fi daca vom face noi sa fie asa.
      Am fost intr-un an la mare cu nişte amici şi noi doi, adică eu şi Liviu, ne-am simţit tare bine. Ei, amicii, în schimb, erau veşnic nemulţumiţi! ba că apa de la duş nu-i destul de caldă, ba că uite, in camera am găsit o pânză de paingăn, ba una, ba alta! Cârcotaşi, cu alte cuvinte.
      Eh, uite, eu niciodată n-am fost aşa. Mă simt bine pentru că vreau să mă simt bine! dacă vrei să găsesti noduri in papaură, găseşti. Eu nu vreau, na!

      • Iulie 30, 2011 21:13

        No ghine :))
        Asa-i si bine🙂 (auzi, da’ mie nu-mi place sa fac dus cu apa rece. Vin la tine de la mine nu mere, ma primesti ? )

        • Iulie 31, 2011 0:49

          Strigo, da’ tu ce zici? te primesc au ba?😛

  4. Roxana Chita permalink
    Iulie 30, 2011 14:15

    Distractie placuta🙂 :*

    • Iulie 30, 2011 14:16

      Merci, Roxi! chiar ca ma intrebam ce-o fi cu tine de nu te mai văd pe niciun blog.?
      Ti pupic.

  5. Iulie 30, 2011 14:17

    drum bun geo si SA NU FII CUMINTE!!!!!!

    • Iulie 30, 2011 14:19

      Merci, scorpiuto! promit sa nu fiu cuminte! sa n-ai grijă… doar ştii că n-am toate ţiglele pe casă nici eu:mrgreen: (adică nici tu, te-ai prins, da?).
      Pupăciuni.

  6. Roxana Chita permalink
    Iulie 30, 2011 14:59

    @ Georgi : am avut ceva treaba si am reusit sa intru doar pe cateva bloguri si sa mai postez cateva articole😛 Te pup🙂

  7. Carmen Negoita permalink
    Iulie 30, 2011 16:25

    Drum bun si distractie maxima! Te pup!

  8. Iulie 30, 2011 16:49

    Un timp fain cu multa voie buna sidistractii.

  9. Iulie 30, 2011 18:24

    Deci, nu mergi cu miki? Uneori așa s-a înțeles…
    Oricum, distracție maximă, relaxare și să vii cu toate forțele refăcute la Ibă! :*

    • Iulie 30, 2011 20:36

      Mi-ar fi placut, numa ca lu’ a meu nu-i „vorbeste marea” =))

  10. b.d. permalink
    Iulie 30, 2011 19:58

    Vacanta placuta, vreme buna si, caldura moderata !:)
    De-mi spuneai ca pleci la munte, te invidiam;)

  11. Iulie 30, 2011 22:35

    Vacanţă plăcută, dragă Georgi! Să ne trimiţi de-acolo, poze, scoici, nisip (nu în ochi!) şi voie bună!

  12. Iulie 31, 2011 0:57

    Carmen, multumesc mult, drăgălaşa! Rămâi cu bine! pupicei.

    Pisicaru, aşa să-mi ajute Dumnezeu! Toate cele bune şi ţie. Mulţumesc frumos.

    Mel, merg cu Dănuţ, finuţul nostru. Mulţumesc mult de urări. Vin cu forţe forţoase la Ibă, ţine-te bine! Pup iu!!!

    b.d. Mulţumesc din suflet, iubita. Aşa să fie! Plec şi la munte, după mare, de fapt cred că ştii de tabara de Ibăneşti, nu? Na, ca să mă invidiezi totuşi puţin! hihiih. te pup dulce şi sper că eşti bine, bine!

    Alex, mulţumesc muuult! Trimit tot ce prind, ai încredere în mine!! Am să am internet deci vă ţin conectaţi, nu scăpaţi de mine aşa uşor…😀
    Hai pupici şi zile frumoase să ai!

  13. Gregorie Casă permalink
    Iulie 31, 2011 11:14

    Vezi, să nu bei rece. Sper că s-a ocupat colega Silavară și ți-a făcut asigurare medicală. Dacă vezi vreo aripioară de rechin în larg, să știi că ori e rechin pe bune ori e Spock care face pluta pe spate.

    • Iulie 31, 2011 11:21

      Greg, o să încerc să beau cald. mă întreb oare cum o fi un cocktail cald? dar na, nu-mi mai pun întrebări… eşti doctor şi ştii mai bine.
      Colega Şilavară nu lucră la asigurări😦
      ca să evit rechinii cred c-am să-mi fac veacul mai mult pe la piscină. e bine?
      Rămâi cu bine, Greg. Pup iu!!

  14. Iulie 31, 2011 11:50

    Giana, hai sa te urez si aici sa ai vreme frumoasa si sa te distrezi bine. Si… cum pe margine la piscina? Pai de-aia ti-ai luat costum bengos, sa-l tii la umbra? Ala trebe aratat, in apa! Se face vreun pic straveziu?

    • Iulie 31, 2011 11:55

      Ana, eee, o să alternez marea cu piscina😛 am zis aşa, ca să creadă gregorie că-s fată ascultătoare şi nu mă aventurez:mrgreen:
      Costumul nu se face străveziu… s-o dus vremurile alea, maică… îs deşentă tătă. ştii vorba aia: fost-ai lele…
      Mulţumesc şi aici pentru gândurile bune şi te şi pup, că m-am spălat de masca de la faţă😀

      • Iulie 31, 2011 12:23

        Puteam face si un pic de transfer de masca, nu era bai. Chiar mi-ar trebui si mie, ca tenul meu nu mai e ca la 20 de ani. Dar e bine ca tu esti bine, chiar daca eu speram la un costum mai… stii tu cum. Astept insa poze. Vezi sa nu faci doar tu, vreau sa vad si io splendoarea de costum si pe tine in el!

        • Iulie 31, 2011 13:40

          Ana, n’o fi chiar o splendoare… acuma stii cum e, chestie de gusturi. cat despre mine, nici eu n’am un aspect „comercial” de etalat:mrgreen:
          pup din nou! :*

  15. mishulake permalink
    Iulie 31, 2011 12:57

    Have a good time !

    Și un Elvis de vară / Elvis Presley Indescribably Blue

    Our friends all ask me
    The last time I saw you
    I smile and tell them
    It’s been a day or two

    There’s no way to explain it
    The way that I miss you
    And my love, you have left me
    Indescribably blue

    I talk to your picture
    My favorite one of you
    I wish that you were here with me
    But what good would it do

    Thered be no way to tell you
    The pain that Ive been through
    Oh, my love, you have left me
    Indescribably blue
    Yes, my love, you have left me
    Indescribably blue

  16. Iulie 31, 2011 14:48

    Drum bun şi vacanţă însorită. Ia să vedem cam cum mergi tu înspre mare:) http://www.youtube.com/watch?v=A9HFYNITCSs

  17. Iulie 31, 2011 16:02

    îţi dorim o vacanţă frumoasă… că mult ai mai aşteptat-o!😀 cât despre poze, lasă că ai tu vreme să te lauzi şi la întoarcere!

  18. Iulie 31, 2011 16:04

    vacanta placuta si sa lasi ceva apa, soare si pt noi, ca acusik plecam si noi..pupici voua

  19. Iulie 31, 2011 17:45

    Distractie placuta! Eu iti las continuarea😉

  20. Zazuza permalink
    Iulie 31, 2011 21:32

    distractie placuta! ti pup!

  21. Iulie 31, 2011 23:24

    Vacanta buna, moldoveanco, cu vreme frumoasa si distractie maxima. O sa-mi lipsesti, da’ nu-i bai, ma obisnuiesc eu si cu asta, mai ales ca pleci la Ibanesti dupa… Pupici de departe!🙂🙂🙂

  22. August 1, 2011 12:08

    ma mangai cu ideea ca la ora asta esti deja pe plaja si te insoresti si pt mine, hai te pup si vacanta perfecta!

  23. August 1, 2011 12:45

    Fata , gata ti-ajunge! Mie imi lipsesti deja! Ai zis ca trimiti poze. Unde sunt?

  24. August 1, 2011 22:03

    gata? ai ajuns? poze?🙂

  25. August 2, 2011 20:27

    Vacanta placuta si s-auzim da bine! :))

  26. August 3, 2011 11:22

    De cate ori intru eu, tu esti plecata! Ce-ti mai place!

  27. August 4, 2011 8:43

    Vacanta frumoasa!
    Si eu sunt tot pe tarmuri!… Am avea sanse sa ne intalnim, oare?…🙂

  28. August 4, 2011 22:52

    sa nu te arzi nici la piele nici la buzunar…🙂

  29. August 5, 2011 13:34

    Georgi, vacanta placuta, multa distractie si vreme buna! Relaxeaza-te, fii fericita si profita de vacanta (lasa netul, zau asa). Cu intarziere, dar din suflet: vacanta minunata sa aveti!🙂

  30. August 7, 2011 21:26

    Sa ai o vacanta placuta si astept pozele.Sper sa ai noroc si sa nu dai de alge sau dai o fuga la vecini?
    Te asteptam

  31. August 9, 2011 20:49

    Fataaaa, cand viiiiiiiiii?🙂

Trackbacks

  1. Vină « Andra Pavel
  2. 3 leva kaliakra… « freestyler

Lasă un răspuns

