Skip to content

Albena. Un vis frumos.

August 10, 2011

Am ajuns acasă. Nu-mi prea găsesc locul, recunosc. Mă învârt pe aici  ca o curcă beată. Îmi lipseşte soarele, marea, şezlongul, tot, tot!!

Nici nu ştiu cu ce să încep, mi-e greu să-mi fac ordine în gânduri, dar hai să încerc.

În primul şi în primul rând trebuie să vă zic c-am stat la un hotel, la parter, cu vedere spre mare. Din balconul camerei mele şi până la mare erau cam 25 de metri. Am adormit şi m-am trezit în fiecare dimineaţă în sunete de valuri sparte de mal. Ce poate fi mai bun şi mai frumos pentru suflet?? Vă spun eu: nimic!🙂 Vacanţa asta m-a umplut de voie bună şi încântare aşa că acum sunt puţin cam nostalgică. Cu durere în suflet vă zic, naţionalistă fiind, că bulgarii ne-au luat-o înainte tare  în materie de turism. Trec peste partea cu mâncarea care-a fost excelentă, multă şi pe toate gusturile, că aşa-i la all inclusive, de asemenea băuturile, servirea, debarasatul meselor care se făcea prompt, aşternuturile şi prosoaptele care se schimbau zilnic, pijamaua pe care-o găseam seara când reveneam de la plajă aranjată în fel şi chip şi multe altele, şi-am să vă zic ce anume m-a impresionat pe mine cel mai mult – animaţia.  Animatorii, nişte tineri  plini de viaţă şi bine pregătiţi în a face turiştii să se simtă bine. Programul zilnic era cam aşa:  la ora 10 erai invitat la gimnastica de dimineaţă ba chiar aş putea spune că erai luat pe sus😀 şi nu pot să nu-mi aduc aminte cum într-o dimineaţă doi dintre animatori au adus la gimnastică o tipă cu tot cu şezlong :))) . Gimnatistica asta ţinea jumătate de oră şi practic avea rolul de „încălzire” pentru următoarea acţiune şi anume step-ul aerobic – şi ăsta ţinea tot cale de jumătate de oră. Încălzit bine şi dezmorţit după atâta mişcare, erai invitat la gimnastica acvatică care se desfăşura la piscină. După piscină se organizau concursuri de french ball, darts, volei şi multe, multe altele pe care-o să le mai vedeţi în fotografiile ce urmează. De la orele 15.00 toate aceste activităţi se reluau, aşa încât şi singur să te fi dus, nu te-ai fi plictisit nici de-o culoare. Seara de la orele 21.00 aceeaşi animatori ne ofereau spectacole fel de fel – crazy show-uri, cabaret, spectacole pentru copii, discotecă în aer liber şi câte şi mai câte, că mi-ar lua o săptămână să vă povestesc cam ce-a fost acolo şi cât de bine reuşesc animatorii să-ţi facă vacanţa de vis. Mie au reuşit să mi-o facă şi le sunt recunoscătoare. M-am simţit excelent, m-am lăsat animată aşa de tare încât am uitat total de laptop şi de internet. Plajă am făcut pe unde ultra scurte pentru că, personal, am participat la toate activităţile de vi le-am enumerat mai sus. Practic, bronzul l-am dobândit din mers – nu e exagerat, dar este🙂

Cam atât am fost capabilă să vă povestesc pe ziua de azi şi ca de obicei, vă las în compania câtorva fotografii. Îs cam pe fugă, că înainte de plecarea la Ibăneşti tre să mai fac un drum, deci mă pregătesc iarăşi de plecare. S-ar putea spune că îmi cam fac de cap, nu?😀

Fotografie făcută din balcon:

Gimnastica acvatică:

Animatoarele de care vă ziceam (sus pe platformă) – ele ne arătau mişcările şi noi făceam după ele🙂

Prima seară:

După care a urmat o plimbare pe plajă

A patra seară şi eu tot „albinoasă”. Pe malul mării făceam fotografii în neştire. Paparaţul, ca de obicei, pe urmele mele😛

Maieul cu care dormeam şi pe care-l găseam, cum v-am mai spus, aranjat în fel şi chip.

Mai jos, dacă o să daţi zoom pe fotografie, o să observaţi un „par” mic şi galben pe care participanţii, de la o anumită distanţă, trebuiau să nimerească nişte cercuri. Cu siguranţă ştiţi jocul – e unul din jocurile copilăriei, doar că noi în loc de parul ăla aveam o răţuscă galbenă, de plastic.🙂 Aici tre să mai fac menţiunea c-am avut parte din 8 zile de una înnourată, chestie care nu i-a împiedicat pe animatori să ne implice în tot felul de activităţi, iar gimnastica acvatică, din cauza timpului nefavorabil s-a făcut în piscina acoperită. Aşadar, chiar şi în zilele fără soare nu aveai cum să te plictiseşti.

Cu 3 din cei 4 animatori, preferaţii mei😉

Un alt joc – aveai de dat jos dintr-o lovitură cât mai multe butoiaşe. Şi cu mâna dreaptă şi cu stânga.

Eu în acţiune😀

Liviu la volei – e ăla în tricou alb de pe jos😀 Tot era el voleibalist!!:mrgreen:

În camera de hotel, cu Dănuţ nepoţelul şi finuţul nostru. Un şuting în oglindă😛

Izbită de valuri!! Ah, ce bine mai era………

Liviu s-a urcat pe hotel şi-a făcut ceva fotografii panoramice. fain de tot! pe undva pe un şezlong, în partea stângă, eram şi eu😛

Adică sub una din umbreluţele astea portocalii, dungate.

Deluşorul care se vede in partea stângă este Balcic-ul. N-am apucat să ajungem prin părţile alea, că doar v-am zis c-am fost tare prinşi în activităţi😛

Piscina unde mi-am făcut de cap,  văzută tot de pe hotel:

Şi-o bătaie cu apă pe cinste, în ultima seară. Cu cine altcineva decât cu Dănuţ?😀

Şi cam asta e culoarea cu care am plecat de la mare. Nici prea-prea, nici foarte-foarte.

Măi copilaşi drăgălaşi, eu fotografii mai am multe, dar azi mi-am cam pierdut răbdarea. Dacă mai vreţi, mai pun şi mâine câteva, că doar n-au intrat zilele-n sac! Acum mă duc să mă apuc iarăşi de desfăcut şi de făcut bagajul. Vă pupăcesc.  Aaaa, şi să nu credeţi că în tot timpul ăsta nu m-am gândit şi la voi, ba chiar am băut pentru fiecare în parte câte-o bere ori câte un gin tonic, un cogniecel, după gustul fiecăruia!😀 Mi-a fost taaaaaaaaaaaare greu!😆

23 comentarii leave one →
  1. dana permalink
    August 10, 2011 14:03

    Mai ca mi-ai facut pofta sa ma intorc la mare cu pozele tale… !🙂
    Si… blogareala de poveste la Ibanesti!

  2. August 10, 2011 15:04

    când ţi-am spus că tot aici ne găseşti, m-ai crezut? nooo… tu îi dădeai înainte că o să postezi. nu ai făcut-o şi bine ai făcut!
    mă bucur că ai avut o primă vacanţă faină ţi îţi doresc s-o ţii în continuare la fel. distracţie maximă şi zâmbet mare!
    ti pupă psi!
    da, da, recunosc, îmi fu dor de tine!😳

  3. August 10, 2011 15:05

    superbe poze, mi-a placut la nebunie ce-ai povestit despre animatori! si ai dreptate: au fost si vor fi mereu inaintea noastra. distractie placuta in continuare!

  4. August 10, 2011 15:15

    Dana, şi eu mi-am făcut poftă! acu m-aş întoarce!! în clipa asta!!😀

    Psi, să ştii că m-am gândit la vorbele tale…. chiar n-am simţit nevoia de calculator! Tare bine mai prinde câte-o pauză şi tare-i drept că viaţa nu se trăieşte în spaţiul virtual🙂
    te pup şi eu cu mult, mult drag :*

    Red, animatorii sunt de nota 10! m-am imprietenit asa bine cu ei, ca la sfarsitul sejurului mai aveam putin si le ceream adresa de email😀 Niste tineri cu simtul umorului si cu zambetul mereu la ei cum n-am mai vazut. O fi job-ul lor, dar trebuie sa’ti si placa sa faci asta, n-ai cum s-o faci doar pentru ca la sfarsit iti iei salariul! A fost tare frumos si cum ziceam, cam greu sa-ti reintri in normal… noroc ca tre sa plec iar! Ti pupacesc!!!

  5. August 10, 2011 16:20

    Fata, sa-ti fie de bine vacanta! Sa mai pui poze ca mie,una, imi place tare sa ma uit. Si vacanta frumoasa la Ibanesti!

  6. Carmen Negoita permalink
    August 10, 2011 16:23

    Frumoasa vacanta ti-ai mai tras.😀 Spui tu ca te-ai bronzat asa si asa… dar sa stii ca e chiar o culoare faina. Ce doreai sa nu te mai recunoastem?:mrgreen: Ma bucur ca ti-a priit si mi-am dat seama dupa absenta totala de pe blog in aceasta perioada. Asa te-am vrut. Sa te distrezi cat mai mult. Iar pozele sunt excelente. Partea cu voleiul cred ca m-ar fi atras cel mai mult din jocurile prezentate aici de tine. Distractie faina in continuare, pe unde te-or mai purta pasii! Te pupacesc! :*

  7. August 10, 2011 18:01

    Pupicei plimbăreațo!
    Frumos ”modelu´ ”și frumoase pozele.🙂
    Ispititoare povestirea😛

  8. August 10, 2011 18:19

    No comment… zvelto si bronzato!🙂

  9. Una permalink
    August 10, 2011 22:43

    vai, dar te-au chinuit aia acolo!😀
    lasa, bine ca te-ai intors, noi am tot asteptat sa revii😉

  10. August 10, 2011 22:57

    Noa, fie-ţi de bine vacanţa însorito-bălăcită şi bine te-ai întors fericită şi rumenită.😀 :*

  11. August 10, 2011 23:31

    Frumos, foarte frumos ! Mulţumim că ne-ai făcut părtaşi la bucuriile avute de voi.
    Hotelului ăla, Gergana, îi lipsesc doar un „O” şi un ” I ” puse la locul lor pentru a se numi Georgiana!!!
    Instantaneul din poza 5, ăla de sub umbrela de stuf, e făcut în ziua aia în care ploua?
    Şi daaaa ! te-ai bronzălit bine ! Se vede la contrastul de la breteluţa de pe umăr !

  12. August 10, 2011 23:35

    Da bine ai venit, dragă Georgi! Fain ne-ai povestit de pe la bulgari. Am fost pe la ei de două ori şi m-am lămurit, faţă de borfaşii noştri…
    Şi zi aşa: nici urmă de meduze, de alge pe mal, coji de seminţe şi chiştoace prin nisip? Halal să le fie!
    Păcat că nu învăţăm nimic…şi rămânem la jegul „tradiţional”…
    Odihnă plăcută şi…să ne mai povesteşti!🙂

    PS. Păcat că n-ai ajuns la Balcic, era fain de tot. Rămâne pentru la anul!🙂 Să vezi acolo locuri frumoase, grădini de vis şi vinuri de care-i plăceau Reginei Maria….O preţuiesc bulgarii mai ceva decât românii!

    • August 11, 2011 9:46

      Bună dimineaţa, Georgi! Nu te-au trezit încă vecinii cu bocăneala sau cu bormaşina?😀 Cred că …ţi-au lipsit în vacanţă, nu? Ha, ha!
      Să ai o zi bună!

  13. August 11, 2011 3:19

    frumoase pozele … mi-e dor de o vacanta la mare. Anul asta si anul trecut am fost doar cate un weekend in Florida, acu’ drept ii ca suntem intr-o vacanta ceva mai lunga.

  14. August 11, 2011 9:10

    Bine ai revenit ,multumim ca printre picaturile vacantei te-ai gindit la noi si ai ciocnit o cupa de bauturica si pentru noi, asteptam sa ne mai povestesti despre Balcic si vacanta .

  15. August 11, 2011 10:39

    Frumoasa vacanta.Nu se compara ce in Bulgaria cu ce e in Romania.
    DAR TOT ROMANIA E MAI TARE! :)))

  16. August 11, 2011 11:28

    Frumos,ma bucur ca a fost totul ok,ca te-ai simtit bine si ca ai baut ceva si cu gandul la noi.
    Bine ai revenit !

  17. August 11, 2011 11:59

    Noroc ca nu ma dau in vint dupa mare,ca altfel te-as invidia.
    Ne-am gindit ca daca tot pleci din Iasi,sa mergem noi acolo.Si am fost.
    Cred ca i-as fi batut pe animatorii aia-sau ei pe mine- daca nu m-ar fi lasat in pace.
    Sa va fie de bine si sa mai mergeti daca v-ati simtit bine.
    Nu vom ajunge la intilnire,incep nuntile…

  18. August 11, 2011 13:20

    Da stiu ca te-ai distrat, nu gluma🙂 Eu n-am ajuns pe la Albena, ci mai jos, la Sunny Beach, dar pot spune fara sa gresesc ca turismul bulbaresc e muuuult peste al nostru. Nimic nou, nu?

  19. August 15, 2011 22:11

    🙂 foarte frumoasa vacanta voastra, la cat mai multe. Te-ai bronzat fain, dar poţi şi mai mult.

  20. Zazuza permalink
    August 16, 2011 20:21

    esti foarte sexoasa, atata zic!

Trackbacks

  1. poezie pe pâine: ileana bâja (II) « freestyler
  2. Bulgaria, pamînt românesc! – 1 – Drumul dus-întors | coolnewz about hot thingz

Lasă un răspuns

