Skip to content

Albena. Visul frumos continuă.

August 11, 2011

Probabil când veţi citi postarea asta eu voi fi deja pe drum, că doar v-am zis ieri că tre s-o iau iarăşi din loc. Şi pentru că v-am promis şi alte fotografii, m-am gândit să programez postarea de azi.  Am să vă rog să nu fiţi supăraţi dacă nu vă voi răspunde prompt, dar internetul de care beneficiez este de la RDS, adică am la mine un modem din ăla digi. Imediat ce-am să intru într-o zonă cu semnal şi-am să fiu „aşezată”, fiţi convinşi că vă voi răspunde.
Aşadar, să revin la scurta  mea poveste de vis numită Albena. Aţi înţeles deci de ieri că m-am simţit excelent şi că în niciun caz cu 1500 lei de persoană la hotel de patru stele, all inclusive, 9 zile, n-ai unde să te simţi la fel de bine pe litoralul românesc. Comparaţiile practic nu încap. Eu nu spun că n-avem o ţară frumoasă şi că nu-mi place, ba din contră, dar din păcate, serviciile fac diferenţa. O chestie care mi-a plăcut tare mult pe litoralul bulgăresc a fost că n-am stat cu grija hoţilor. Îmi lăsam la şezlong tot ce înseamnă lucruri: prosoape, aparat foto, ţigări etc şamd, plecam la masa de prânz, reveneam peste o oră şi totul era neatins. La fel făcea toată lumea, vă dau cuvântul meu! Mi-am adus aminte acum, cum într-o zi, cumnatul meu şi-a uitat la masa de pe terasa de la piscina unde-am beut oareşice, borseta cu tot ce înseamnă acte, bani, telefoane mobile, carduri. Peste jumătate de oră şi-a amintit c-a uitat-o acolo, s-a dus într-un suflet s-o recupereze şi, da, a recuperat-o. Era acolo, nemişcată, îl aştepta. Un alt stress de care-am scăpat cât timp am stat acolo. În prima zi, când ne-am văzut cazaţi la parterul hotelului, români fiind şi deci obsedaţi de ideea c-am putea fi furaţi, ne-am îngrijorat o ţâră dar, ulterior, toate temerile s-au dovedit a fi inutile.
Ş-acum hai să vă povestesc câteva faze haioase la care-am fost martoră pe acolo. Eram la masa de dimineaţă şi cum stăteam noi aşa amorţiţi de somn observăm cum pe una din mese se plantează la micul dejun un pescăruş. Mesenii erau în restaurant, probabil nu-si terminaseră de adus toată mâncarea, aşa că dragul de el, pescăruşul, a halit dintr-o îmbucătură o tartină unsă cu oareşice si o alta şi-a luat-o la pachet în momentul în care a observat că se apropie inamicii – respectiv familia care dejuna acolo – o fetiţă de vreo trei ani, fratele ei, un băieţel la vreo zece ani şi părinţii. Nu pot să vă explic cam cât de tare a început să urle fetiţa supărată că pescăruşul i-a şutit tartina şi cât de tare râdea frate-su!😀 a fost o fază de camera ascunsă, ne-am amuzat teribil şi în acelaşi timp am regretat că n-aveam aparatul foto la noi, s-o imortalizăm.
O altă fază faină care ţine- zic eu, de norocul meu chior- a fost că într-a patra seară, stăteam ca de obicei pe plajă până apunea soarele când, deodată, mă trezesc c-o nemţoiacă care începe să-mi zică naiba ştie ce, da-n tot cazul persista cuvântul matratze. I-am zis în engleză că nu înţeleg, ea nu înţelegea engleză, aşa că la final am zis şi eu ja, ja! şi-o văd pe nemţoiacă cum se duce la şezlongul ei şi se reîntoarce c-o saltea din aia gonflabilă, mare, pentru adulţi cu mânere laterale de plastic. Familia ei, în timpul ăsta, se hlizea la mine şi aştepta să-mi vadă reacţia numai că eu, în prostia mea am primit salteaua cu gândul că poate m-a rugat să le-o păzesc cât pleacă ei o vreme de pe plajă. Eram total lipsită de reacţie. În secunda doi însă, realizez brusc că e seară, că pe plaja aia nu se pune problema hoţilor, aşa că-mi iau inima-n dinţi şi mă duc la ea să mă elucidez. Nu ştiu prin ce minune o întreb dacă e gift (si culmea, cuvântul ăsta l-a înţeles), îmi zice că ja ja şi atunci brusc mă luminez şi încep cu danke schön-ul şi cu urările de alles gute, că ei mâine plecau acasă. Ba chiar de bucurie şi în semn de mulţumire, Liviu le-a făcut şi nişte poze de grup cu marea-n spate. Ulterior, m-am amuzat când mi-a revenit în minte imaginea familiei ei nerăbdătoare să-mi vadă reacţia la primirea cadoului şi eu, ca o balegă, cu faţa lungă, n-am schiţat niciun gest. Ce şi-or fi zis? Iote dom-le, noi am vrut să-i facem o bucurie şi  ea nici măcar de complezenţă n-a zâmbit sau măcar un mulţumesc să fi zis😀 Aşa că dragii mei mi-am tras o saltea pe cinste, de altfel o s-o vedeţi în fotografiile de mai jos!😛
În rest, ce să vă mai zic… a doua zi am făcut o cistită de-am fost nevoită să iau cinci zile antibiotic, cu două zile înainte de plecare m-a apucat pântecăraia şi m-a ţinut până am ajuns acasă, o muscă imensă m-a pişcat de picior în timp ce-mi savuram un suc la terasa de la piscină – nu ştiu ce drac de ac avea dar s-a umflat instant locul şi mi-a provocat ceva usturimi şi mâncărimi- dar, cu toate astea eu m-am simţit bine. Am plecat setată de acasă că trebuie să mă simt bine şi că nimic nu-mi va sta în cale şi aşa a fost! Aşadar, toată treaba pleacă de la creieraş😉

Vălei! ce m-am întins la vorbă! Eu zic c-ar fi timpul pentru ceva fotografii, nu?

Din ciclul :”mari descoperiri” – astăzi: crabul

Algele. Alge erau şi acolo, le aduceau valurile dar în niciun caz nu le vedeai adunate grămezi şi uitate acolo, pline de muşte cum se întâmplă la noi.

Şi mai apărea şi câte o meduză

În fiecare seară, în restaurant, apăreau noi şi noi modele făcute de maeştrii bucătari care se jucau cu pepenii🙂

Zboară puiule, zboară!

Scoica pentru Miki – i-am promis-o!

Hotelul Gergana – unde-am stat eu.

X şi O pe plajă🙂

Mă mai jucam şi eu cu aparatul foto🙂

Cadoul de la familia de jermani

Şi două fotografii făcute în ziua aia de v-am zis c-a fost cam înnourat. Zic şi aici că-s norocoasă, că n-a plouat, astfel am putut sta pe afară🙂

Dănuţ îmi aranja niţel părul zburlit de vânt. nah! îşi vrea nana frumoasă tot timpul😀

Şi hai să facem şi nişte îngeraşi! hai!

În centrul Albenei

Şi niţel dans la discoteca în aer liber din incinta piscinei hotelului

Un rânjet din piscină, tot din timpul gimnatiscii. Domnul ăla cu păr alb nu e Irinel Columbeanu, să ştiţi😀

În timpul step-ului aerobic

Eu şi Dănuţ – fotografie de familie😛

La o partidă de french balls

La unul din spectacolele de seară care erau urmate de discotecă în aer liber. Cei din imagine sunt o parte din animatorii de care v-am povestit ieri.

Şi ultima fotografie este pentru Ana care era curioasă să-mi vadă costumul de baie proaspăt achiziţionat. E frumos, dar nu l-am purtat pe acolo decât vreo două zile, pentru că între timp am primit un altul de la cumnata mea, cu care m-am simţit mult mai bine🙂
Faceţi abstracţie de moaca mea – mă întorceam de la piscină şi mă „pi” pe mine de frig :mrgreen:  Şi nici fizicul nu mai e ca la 20 de ani… ehh, bătrâneţile, maică..!

Cam gata cu Albena mea, că şi aşa cred că v-am făcut capul mare😀 însă nu garantez că dacă-mi mai aduc aminte de ceva nu revin:mrgreen:

Vă pup dragilor şi vă doresc tuturor zile senine, cu muuuult soare!!

29 comentarii leave one →
  1. pinguinu nuclear permalink
    August 11, 2011 14:37

    – Suge burta!
    – Nu ajung…😦

    :-))

  2. August 11, 2011 16:14

    Frumos povestit, ma bucur ca ai avut o asemenea vacanta. Si poza pt mine… nepretuita!
    Auzi, vrei sa vin la tine sa-ti scutur un pic gandurile alea? Auzi la tine, nu mai ai fizicul ca la 20 de ani. Pai eu cred ca le dai clasa la alea de 20! Ce silueta, ce abdomen, ce picioare (de zambet fac abstractie!)! Si eu nu ma dau in vant dupa femei, sa stii, dar cand vad una dotata de DD cu ce trebuie cat trebuie si pe unde trebuie, recunosc si o strig in gura mare!
    Vrei sa iti arat eu ce inseamna batraneti? Dar nu, ca visezi urat la noapte :))

  3. August 11, 2011 16:52

    Bravo la toti! Sa aveti veme buna si sa va simtiti bine cat mai stati! :))

  4. Traian permalink
    August 11, 2011 17:27

    Misto costumele. De baie. Amandoua.
    Misto pepenii. Toti.

  5. August 11, 2011 21:38

    Deci…super gagica…
    Atat!

  6. August 11, 2011 23:20

    Faaaaaain, faaaaaaain, faaaaaain.
    Da, faaaaain!

    No, faaaaain!

  7. August 12, 2011 10:05

    Ce fata frumoasa si ce plaja minunata! Deci se poate si la Marea Neagra, daca se vrea (si daca nu e la noi, asta este!). Georgiana, te felicit ca ai scapat de net atat timp cat te-ai distrat pe cinste in „visul numit Albena”! O vara frumoasa in continuare si felicitari pentru un look de zile mari!🙂

  8. August 12, 2011 10:08

    Pescărușul era român?🙂 Deși sunt de acord că fauna de pe litoralul bulgaresc este mult mai aerisita decit la noi, treaba cu furtul caruia nu-i duceti grija cred ca este mai degraba datorita hotelului unde ati stat. Aceeasi chestie referitor la servicii.🙂

  9. August 12, 2011 12:09

    Cineva care stie sa traiasca nu glume.

  10. August 12, 2011 12:38

    distracţie faină în continuare, j! netul şi blogul o să le găseşti tot aici, cum ţi-am mai spus!
    pup u!

  11. August 12, 2011 15:00

    Mie imi place foarte foarte foaaaarte mult poza in care Giana cu omul ei is „aerieni”🙂
    Pa :-*

  12. Gregorie Casă permalink
    August 13, 2011 14:02

    Interesant. Unde ziceai c-ai fost? Că n-am citit.

  13. August 13, 2011 15:32

    Eşti ravisantă Georgia !
    Atât în impresiile scrise cît şi în cele fotografice.
    Ambele postări despre Albena, https://georgiana75.wordpress.com/2011/08/10/6468/
    şi aceasta de faţă, merită să fie înscrise în cartea de aur a staţiunii.
    Aştept noi impresii despre şi din călătoriile în curs.
    Toate cele bune !

  14. dana permalink
    August 13, 2011 17:29

    Haioase intamplari… Pe de alta parte, nu stiu daca chestia cu nefuratul se aplica si altor zone bulgaresti, mai putin all-inclusive si cu mai putin de patru stele… Tin minte ca anul trecut se plangeau niste colegi ca le-ar fi furat masina din parcarea pensiunii – ma rog, cu promptitudinea politailor bulgari si-au si recuperat-o pana la sfarsitul sejurului, dar furtul se intamplase…😀 Si hotii nu erau romani!😆

  15. August 13, 2011 21:19

    E a treia oară când intru aici, cu intenția să comentez și uit s-o fac, rătăcită printre pozele astea superbe.
    Faină Albena, faine constumele, faini și voi.
    Să vă fie de bine, cum se zice, și la cât mai multe astfel de vacanțe și de-aum încolo! :*

  16. August 14, 2011 9:00

    Deci, tu nu stai acasa nici cat sta trenul in halta! =))
    fataaaaaa, da’ ce meserias arati!

  17. August 15, 2011 21:46

    jorji: îţi foarte mulţumesc pentru seara de ieri. şi îţi doresc o vacanţă frumoasă în tabără.
    să fii bine, draghe!
    ti pup!

  18. August 15, 2011 22:29

    Tres misto, moldoveanco!🙂

  19. Zazuza permalink
    August 16, 2011 20:19

    french balls?! pe cine ati castrat😀😀 :D?! bai ce frumos. si frate-mio a fo acu la bulgari, a venit fan😀.
    mi-a mai placut la tine faza cu columbeanu (esti totusi sigura?! seamana de lesina) si aia cu Matratze😀. si de silueta ta si de costumele de baie. de cistita nu, ca io acu, ez ui spik, beau ceai de coada calului. ghici di ci. hai ti pup! mi-e dor di tini!

  20. August 17, 2011 14:59

    faina povestea, ca de obicei. astept si povestile de pe unde haladuiesti acum😀
    distractie maxima!

  21. August 19, 2011 12:10

    Superba vacanta, pozele vorbesc impreuna cu frumoasele si haioasele tale istorisiri!
    Mi-era dor de tine, ma bucur ca te-ai distrat asa de frumos!

  22. August 23, 2011 12:18

    Salut, incercai sa trimit cererea da-mi spuse ca a mai fost trimisa . Asa ca vezi in imeil.🙂

  23. August 23, 2011 12:19

    Superbe poze! Mi-au placut costumele de baie, amandoua sunt frumoase, dar si gagica care le poarta e suuuper ! Felicitari pentru asa o vacanta frumoasa, cred ca v-ati distrat de minune🙂. O vara superba in continuare!

  24. Strigo permalink
    August 23, 2011 16:41

    Amu, ca „ne stim” parca vad pozele altfel :-*

  25. Strigo permalink
    August 24, 2011 17:35

    Cip, vezi la Mel ca is acolo, Cu bere, cu rachiu, cu apa, cu imbratisari, pupaturi si alte cele😉

    Offffff…

    • August 26, 2011 10:50

      Lasa link, indicatii mai precise. E mare si bogat site-ul Melaniei, greu sa te aflu.

  26. August 24, 2011 20:19

    ma, da unde e jorjica?
    ca pe 11 a plecat catre acasa. si nu a mai zis nimic. nici aici n-a raspuns. deci?

Trackbacks

  1. Efect du’ Ibanesti! « Lady A

Lasă un răspuns

