Skip to content

Oameni şi iarăşi oameni. Frumoşi.

August 26, 2011

Duminică dimineaţă, ora 9.oo. Nerăbdători, decidem să plecăm spre tabăra de la Ibăneşti cu două zile mai devreme. Cu o haltă la Buşteni. Şi cum nu suntem genul „drum întins” de ce n-am face nişte halte mai mici dar cu greutate??? aşa căăăă…. Prima oprire: Oneşti. Nu puteam pleca de nebuni, pe coclauri, fără să ne luam la revedere de la finuţul şi nepoţelul nostru, Dănuţ.

Cu greu m-am despărţit de el şi el de mine. Era în braţele mele şi mă strângea tare, tare, mă pupa apăsat şi sincer – aşa cum numai un copil poate s-o facă🙂 mda, mi-e cam dor de el, recunosc cu mâna pe inimă!

Şi acum urmează surpizele!!
Aveţi voi idee cine mai era la ora aia în Oneşti?? Hai că nu vă mai fierb.
Aşadaaaar, în Oneeeeeşti, venită în vizită la mama ei tocmai de la Timişoara era nimeni alta decât prietena noastră comună, Redsky! Eeee? Este că nu ghiceaţi?😀 Şi uite aşa, ghidaţi telefonic, am ajuns faţă în faţă cu draga de ea. A fost o întâlnire pe cât de scurtă, pe atât de plăcută. Am avut ocazia s-o pup şi s-o strâng în braţe şi altfel decât virtual şi doar cine-a mai trecut prin asta poate înţelege. Red, cum îmi place mie să-i zic, este o râzăcioasă, o volubilă, e genul de om cu care ai impresia că te ştii de-o viaţă. Am un mare regret c-am fost pe fugă şi că n-am putut „profita” de prezenţa ei mai mult de un sfert de oră. M-a sedus, dacă vreţi, după care eu, cea fără de suflet, am abandonat-o în mijlocului drumului. Ne-am făcut din mână până când ne-am pierdut din priviri.  M-am mulţumit însă şi cu atât.  A fost un început. Ceva din interiorul meu îmi spune că vor mai fi ocazii şi îi promit pe această cale că voi face tot posibilul în sensul ăsta.

Şi uite aşa, cu toată părerea de rău şi cu un noduleţ pus bine undeva în stomac, am purces spre următoarea mică haltă: Braşov.
Eh, dragii mei şi aici am avut parte de-o întâlnire de gradul zero!! Măi, nu ştiu cum se face şi ce-am făcut să merit să cunosc asemenea oameni deosebiţi? Cum i-am găsit? Cum m-au găsit? Eu cred că cineva de acolo de sus are grijă de noi şi ne aduce faţă-n faţă, că altfel nu-mi explic.
Măi dragilor, hai să nu mai fiu vorbă lungă şi să trec direct la subiect. Deeeeci, la Braşov m-am întâlnit cu Psipsina, draga mia. A fost o nebunie! Cele două ţigări pe care ne-am propus să le fumăm în timpul în care stăm la cioace, s-au transformat în zece.  Jumătatea de oră s-a transformat în trei ore şi vă rog să mă credeţi că habar n-am cum a trecut timpul!😀 Am stat de poveşti, ne-am hlizit,  ne-am bucurat una de alta.  N-au fost suficiente trei ore, clar! Are un talent de narator înnăscut. E-o enciclopedie ambulantă. Ai sta s-o asculţi zile şi tot nu te-ai sătura. Mie mi s-a lipit aşa tare de inimă încât mi-am jurat atunci în sinea-mi că-i de musai să ne reîntâlnim dar nu aşa – nu pe fugă. Mai multe nu pot să vă spun. Psipsina pur şi simplu trebuie cunoscută şi „savurată”.  E-o minunăţie de fată!

Ne-au fost făcute şi ceva fotografii întru posteritate. Faza faină-i că eram pozate cu două aparate, din direcţii diferite, aşa că nu prea ştiam încotro să privim😀

Voilà şi dovada!

Aaaa! înc-o chestie faină: s-a nimerit de eram amândouă îmbrăcate-n roşu!😀

Psi, te pup draghe şi-ţi zic încă o dată că mă bucur nespus c-am avut o primă ocazie de-a te cunoaşte!! „Primă” am zis, da??🙂

În uikend vă voi povesti ce-am făcut la Buşteni. Până atunci, rămâneţi cu bine! Vă doresc soare mult şi voie bună!
Pupicei.

29 comentarii leave one →
  1. Zazuza permalink
    August 26, 2011 14:38

    ce frumos! si uite ce draguta e Redsky! superba, mai bine zis! de fapt, toate trei sunteti asa faine, ptiu sa nu va deochi! mai bine va tzuc apasat!

    • August 26, 2011 14:47

      Multumim, Zazucu si abia astept sa apari si tu intr-o postare de-a mea!😉
      Te ţuc şi eu de o mie de ori! :*

      • August 26, 2011 15:01

        Si ce mai era din Brasov pana la mine????Si mai aveai si un numar de telefon…rusinica.

  2. August 26, 2011 15:04

    Scorpio, te superi pe mine dacă recunosc cu toată ruşinea că nu ştiu în ce oraş locuieşti?😦

    • August 26, 2011 15:05

      in Targoviste.

      • August 26, 2011 15:12

        Scorpiuţo, îmi torn cenuşă în cap şi-ţi promit că data viitoare nu mai comit aşa greşeală. Chiar n-am ştiut! mama mă-sii de treabă, nah!
        Una peste alta, am fost cam pe fugă şi a fost o zi destul de obositoare. Am ajuns la Buşteni la ora 11 noaptea, era cât pe ce să râmânem fără cazare. N-a depins numai de mine, că deh, nu eu eram şoferul.
        Mă ierţi?😳

        • August 26, 2011 17:23

          Io te ubesc,nu te iert…:)
          O sa fie si o data viitoare..

  3. August 26, 2011 15:14

    Ooooo! Super tur de forță !!!! Excelent ! Brava vouă !

    • August 26, 2011 15:17

      Mishulake, chiar că tur de forţă! toate „haltele” astea le-am făcut şi pentru că erau în drumul nostru şi chiar ar fi fost păcat să trec prin ele ca Vodă prin lobodă.
      N-am mai zis, dar înainte de Oneşti, într-o comună, am făcut o vizită şi unui fost coleg de liceu de-al soţului, venit la socri în vacanţă. Am ajuns la Buşteni rupţi de oboseală!!!

  4. August 26, 2011 15:50

    multumesc frumos de prezentare😀
    tot o facem noi lata odata…asa pe indelete. v-am placut pe toti 3 de la prima vedere!
    poate la o urmatoare trecere prin brasov, voi avea fericirea s-o pup si eu pe psi!

  5. August 26, 2011 16:41

    Ma bucur ca v-ati intalnit, si poostul acesta e pur si simplu… delicios!…🙂
    Ma bucura aceste fotografii!…🙂

  6. August 26, 2011 17:59

    Pai sa va fie de bine, fata, intalnirile! Misto ambele gagici! Pi tini nu ti pun la socoteala ca, nah, esti ditai fotomodeala :-*

  7. August 26, 2011 18:12

    scufiţa mia cea roşie! să mă ierţi că n-am pus pe mine tricoul buimac,da era cam lărguţ!😆
    promit că e doar prima, aşa cum am promis şi la despărţirea noastră după acea „juma” de oră!
    vă îmbrăţişăm cu drag pe toţi trei, noi amândoi!
    şi pe reduţa… şi pe eaaa, desigur!
    şi mulţumim de aprecieri, tuturor…
    repet? şi ce dacă? eşti un om minunat şi mă bucur că ne-am văzut! şi o să ne mai vedem. punct!😀

  8. August 26, 2011 19:12

    Aşa, va să zică, ai fost la Brasov! :-L Şi-ai stat trei ceasuri! Frumos!
    Nu te-a mustrat conştiinţa deloc, deloc? 😦

  9. August 26, 2011 22:15

    Iote bre ce frumos v-ați făcut voi antrenamentul pentru tabără!
    Felicitări pentru tustrele și … pentru tustrei🙂 Brava realizare!

  10. August 26, 2011 22:31

    acuarele, te pup. Ma bucur mult dac’am reusit sa te bucur chiar si putin :*

    red, pup iu, sugar beib’!

    miki, am rosit, nah!😳 :*

    psi, va pupam si noi pe voi! un prim pas a fost facut, asta-i tot ce conteaza!
    Pupa sot din partea mea si multumeste-i tot din partea mea ca mi te-a adus la intalnire😉 Kiss iuuu!

    arcadia, ba da! da’ nu’i asa ca erai plecata pe 14 august? spune ca da! ca sa nu ma simt rau de tot… Nu aveam nici numarul tau de telefon…. uffff!

    Andrucu, la Iba eram de-a dreptul fierbinte!😀

  11. August 26, 2011 23:52

    Georgiana, zău că te „invidiez” că ai reuşit aşa întâlniri faine! Sunteţi toate nişte frumoase şi zâmbăreţe!🙂
    Week-end plăcut!

  12. August 27, 2011 0:51

    Tulai, doamne, ce intalneala de fete faine. La cat mai multe si poate ca la anul ne-om intalni mai multi la Iba

  13. August 27, 2011 7:27

    Giana :-*
    tu esti spargatorul de virtual🙂

  14. August 27, 2011 7:28

    Ei, da! Asta chiar surpriza! Pup fetele! ;-*

  15. August 27, 2011 8:33

    Locuri frumoase cu oameni frumosi,astept sa citesc continuarea sa vad oameni deosebiti care incep sa-i cunosc prin scrierile lor frumoase.

  16. August 27, 2011 10:58

    :)) Geo in turneu!! Ma bucur ca toate lumea este la posturi! Pozele cu Psi au fost facute la ceva distanta in timp ca intr-una abia se „intunericeste”, in cealalta e noapte de-a binelea!

  17. August 27, 2011 12:12

    Oameni și iarăși oameni. Frumoși. Singuri.

  18. August 27, 2011 12:19

    Brava Geo! Si insotitorilor de bord🙂
    No, ce noroc sa dai peste oameni faini :-*

  19. August 27, 2011 12:55

    Giana
    esti la plaja?

  20. August 27, 2011 19:27

    Bine ai revenit si bine ca incepi sa le spui pe indelete,bucata cu bucata.
    Pacat ca n-am reusit sa te gasim si noi acasa.
    I-am intrebat pe cei care ne-au aratat orasul pe unde este un strand,in speranta ca-l vom vedea macar pe Gypson,dar nu stiau,asa ca,am vizitat constructiile in renovare.
    Daca veniti la Cluj la Scorpions,sigur ne vom intilni si noi.
    Mai spune,ca-i fain cum le prezinti tu.
    Saru’mina!

  21. August 29, 2011 23:37

    uite asa am avut ocazia sa le vad si eu pe psi si pe red si m-am bucurat sa le cunosc, fie si prin intermediul tau :)… in viitor vom avea ocazia sa stam si fata in fata si sa ne privim in ochi🙂

Trackbacks

  1. johnny bea mult rom | freestyler
  2. Cadoul lunii septembrie | Sapunuri naturale

Lasă un răspuns

