Skip to content

Ibăneşti. Ză şuting

Septembrie 2, 2011

Tabără, distracţie, vreme bună dar unii mai tre’ să şi muncească, respectiv, eu! Ce să fac? profesia-mi e de aşa natură că niciodată nu pot avea vacanţă pe deplin! Mă sunau în disperare cei de la Vogue. I-am asigurat că mă voi ţine de contract şi că nu-i voi dezamăgi, nu de alta, dar graficienii au nevoie deja de material pentru coperta vară-toamnă 2011. Ştiţi cum e în domeniul ăsta? toate tre’ să fie gata ieri.
Aşadar, mi-am luat fotograful preferat (kekee „the hedgehog”), am tras uşa după noi şi-am început pregătirile.  Ce-a ieşit o să vedeţi şi voi…

deci am tras uşa!

… şi-am început pregătirile: o cafea mare, două pălinci şi două ţigări …

Intraţi în starea zen, am început şutingul:

am tot stat cu paiul ăla în gură, dar nici că s-a schimbat vremea!😀

În faţa bisericii. Chiar şi fotomodelele pot fi smerite:mrgreen:

Dragii mei, în loc de concluzie (1): grea viaţa de fotomodel! După o şedinţă din asta istovitoare, credeţi-mă pe cuvânt că în afară de multă palincă asezonată cu la fel de multă slană afumată, nu-ţi mai trebe nimic!😀
În loc de concluzia cu numărul doi: încă nu s-au hotărât cei de la Vogue ce fotografie să pună pe copertă, că cică toate-s reuşite!:mrgreen:

76 comentarii leave one →
  1. Septembrie 2, 2011 19:36

    Cade capitza pa tine..:))

  2. Septembrie 2, 2011 19:41

    Fro trei ,patru.. :))

  3. Septembrie 2, 2011 20:07

    =)) =)) =))
    Parca va vad acum!

    Tulaaaaai, ce ati mai muncit acolo😉

    Da, mai, buna treaba🙂

  4. Septembrie 2, 2011 20:21

    Dragă, crapă fierea-n mine de invidie!😀
    Mă duc să-mi pun costumul de latex şi plec să-mi fac poze tolănită prin grădină. Căpiţă n-am, da’ mă întind pe gard. Păzea, coperta e a mea! =)) =)) =))

  5. Septembrie 2, 2011 20:26

    greu de ales, pe bune!

    … poate fac sub forma de banda🙂

    • Septembrie 2, 2011 20:27

      Leidi, da, cam greu! mi-am intrebat ego’ul si nici el nu se poate decide!😀

  6. Septembrie 2, 2011 20:34

    Da, e adevarat. Nu poate oricine. Nici ca fotomodeala nici ca fotograf😉
    E treaba de echipa doar🙂

  7. Septembrie 2, 2011 20:40

    Eu aș propune pentru copertă poza nr. 23 și i-aș pune titlul: ”Olimpic român, premiat cu locul întâi la concursul de biologie aplicată, la Cambridge”!
    :)))))))))))))))

    • Septembrie 2, 2011 20:42

      pfoaaaaaaa, Mel, ce emotii mi-ai dat! am crezut c-am postat din greseala poza aia in care mi se vad fesierii :))))))))) huh!

  8. Septembrie 2, 2011 20:47

    Giana sa stii ca io pe aia o cautam :))

  9. Septembrie 2, 2011 20:49

    mie imi place aia cu limba pe afara. Stiu, ai 2, te las pe tine sa ghicesti care m-a impresionat. :-)))

  10. Septembrie 2, 2011 20:57

    Fotomodela lu’ mama! Ptiu sa nu te deochi, ca tare zambareata si albastrea la ochi, mai esti!🙂
    Ei lasa, de nu pozez io platformele…de ii iau fata Arcadiei Biiiineee! :))))))

    • Septembrie 2, 2011 21:01

      Ano, uofff! şi tu şi Arcadia credeţi că c-o poză se face primăvara! trebe ani de pregătiri, dragele mele. O carieră în fotomodeling nu se face aşa, peste noapte!
      dar pentru că-mi eşti dragă, hai trimite poza cu platformele, poate te recomand la Cosmopolitan, c-aveau un post liber…😀

  11. Septembrie 2, 2011 21:04

    Vezi sa ma incadrezi unde trebuie…la limita de varsta…nici la costume de baie da’ nici la carje si bastoane =)) =))

  12. Septembrie 2, 2011 21:07

    Poafai, fac portofoliu draga! Stai ashea , mai maine pe lumina, da’ zau ca-l fac! :))

    • Septembrie 2, 2011 21:10

      Aşa, aşa! tre să ne mişcăm rapid, că altfel ţi-o ia Arcadia înainte! :)))

  13. Septembrie 2, 2011 21:12

    Eh, acolo unde calitate …poafai! Numai cand am scris aici ca pozez s-a pus aparatul foto pe un tremurat… :))))

  14. Septembrie 2, 2011 21:20

    fatăăă… da ce pozar straşnic ţi-ai tras! cred şi eu că le e greu ălora să aleagă, doar eşti faină şi aţi lucrat excelent în echipă.🙂

    • Septembrie 2, 2011 21:25

      psi, îmi vine să râd de nu mai pot :)) măi, dacă mă mai complimentaţi mult chiar încep să mă cred fotomodeală! :)))))))) Şi zău că nu-s narcisistă :)))

      • Septembrie 2, 2011 23:48

        eu ştiu, jorji…🙂 dar nah, dacă mi-eşti dragă ce vrei să fac? să mp strâmb la tine?

        • Septembrie 2, 2011 23:52

          poţi să te şi strâmbi, că vorba ta: îmi eşti dragă tareeee! deci e foarte reciproc!
          Abia aştept să te revăd. Nu mă mai gândesc mult, că mă apucă amocul!
          ti pup virtual. mama lui de virtual!

  15. Septembrie 2, 2011 21:25

    Gianuco, io atata iti zic, ai grija la concurenta ;))
    Cu fetete astea nu-i de gluma ca-s perecoloooase rau :))

  16. Septembrie 2, 2011 21:29

    Daaa, Giana, da! Are dreptate, Strigo! Muscam din cazma, zau :)))))

  17. andruska permalink
    Septembrie 2, 2011 21:47

    Hmmm! La mine a fost simplă alegerea!😀
    Numa´ că de două sau trei ori am vrut să-ți spun pe care, da´ mi-a dispărut instant curajul când te-am văzut cu pușca-n mână cautând să iei în cătare… Chiar așa inconștientă nu-s!!!
    Poate că și ăia de la Vogue pătimesc la fel😛

    • Septembrie 2, 2011 22:04

      Andrucu, uite in sfarsit un om care ma cunoaste si stie ce-i ăla pericolul😀 ti puuuuuuuuup!

      • andruska permalink
        Septembrie 2, 2011 22:07

        Știam io =))
        Păi, de ce crezi că n-am deschis gura despre talentul și munca maestrului, artistului fotograf?! Tot de frica ta …

        • Septembrie 2, 2011 22:18

          Andrucu, te şi văd tremurând în faţa monitorului :)))))

  18. Septembrie 2, 2011 21:52

    Bre Georgette, vezi ca iar m-o sunat Catalin…Cum care Catalin? A lu’ Botezatu Catalin! Si iar mi s-o tanguit f’o doo ceasuri sa fac cumva sa te-nduplec, de mi-o facut nervii terci, ca nu mai stiam cum sa scap de el. Fataaa, io nu mai rezist! Io-i dau numaru’ tau de telefon, si zi-i tu ca nu-i destul de superior pentru o poza cu matale.

    • Septembrie 2, 2011 22:14

      Balauro, draghe, e culmea Cătă ăsta! doar i-am zis că nu-mi plac chiloţii lui! I-ai povestit că m-ai cunoscut la Ibăneşti, ha? Şi doar am vrut să-ţi zic să nu pomeneşti nimic de mine, că ştiam c-a făcut o pasiune pentru mine ufff! Nu ştiu cum să facem… dă-i numărul amărâtului, că până la urmă îs buni şi banii lui… de-o ciungă şi tot îs buni!

  19. kekee permalink
    Septembrie 2, 2011 22:14

    =)) =)) =))
    23 – aia-i poză de premiul Piuliţă !
    =)) =)) =))
    Da fapt ce Piuliţă – NOBEL tată !

    • Septembrie 2, 2011 22:17

      Hartistă-miu, aia să fie!! în uikend scoatem coperta!
      sper să iasă bănucu gros, că altfel nu ştiu zău di uni scot bani sî ti plătesc!😳
      Şi totuşi, te mai întreb o dată: eşti sigur, sigur că aia vrei să apară pe copertă???:mrgreen:

  20. Septembrie 2, 2011 22:50

    Sărut mâna, Georgia ! Băi, dar te-ai ostenit oleacă, ce să zic. Io propun pentru vog 3 și anume această fotografie

  21. Septembrie 2, 2011 22:51

    Și aceasta

  22. Septembrie 2, 2011 22:52

    Asta ar acoperi toată coperta

    • Septembrie 2, 2011 22:53

      daaa, asta merge cel mai bine! e foarte faină uşa!!! de acord cu tine!!😀

      • Septembrie 2, 2011 23:08

        Mersi cu de acordul , dar gândeam că e o chestie așeaa, ușă, trecere, e o ceva ca o taina. Deh , am zâs și io!

        • Septembrie 2, 2011 23:10

          e cea mai bună aia, că mă văd eu mai puţin :)) adică nu stric coperta!
          hihihihi

  23. Septembrie 2, 2011 22:55

    deci, esti mortala!

    • Septembrie 2, 2011 22:58

      Lectăriţo, cade şi boul din copac, este?😀
      Ce să fac şi eu… mă dau în petec de câte ori am ocazia!!

  24. Septembrie 3, 2011 0:53

    Grea problema cu alesul pozei de coprta, tote sunt faine.Problema mai grea e cu slana si cu palinca, ar merge acuma cite un piculet de pofta.

    • Septembrie 3, 2011 0:57

      Pisicarule, pff! vai, nu-mi spune, că nu mai am nici eu! deja salivez…😀 Aşa că mă duc să trag o cană zdravănă de apă şi la nani!
      Noapte bună🙂

  25. Septembrie 3, 2011 1:17

    Ai dreptate merg la somn sa visez slana si palinca, am sa beau si eu o cana de apa ca sa nu inghit in sec, si la somn. Noapte buna cu vise pufoase.

  26. Septembrie 3, 2011 11:39

    Ce de poze faine… Fotograful ca fotograful, dar daca fotomodeala nu-i faina, poa’ sa se chinuie el mult si bine. Mie poza asta mi-a placut https://georgiana75.files.wordpress.com/2011/09/dsc_0325.jpg , zau ca e poza de coperta…
    Observ cat de fin se strecoara razele de soare pe chipul tau prin dantelaria delicata a palariei, ochii atat de gingas privind spre varful nasului, patul intr-o studiata dezordine si tainica rebeliune, floricica pitita dupa ureche, dand si mai multa lumina chipului tau, norii acoperind diafan cerul albastru, capita imbiind la tavaleala in fan… Ce mai, poezie curata!
    Pup cu drag fotomodeala

    • Septembrie 3, 2011 12:52

      tăvaleala în fân, zici…. pat…. hai că sună bine :))))))))) şi totuşi tre să ne hotărâm: ori fân, ori pat!!😀
      Te pup şi eu, Ană dragă!

  27. Septembrie 3, 2011 11:40

    :)) era parul, nu patul :))

    • Septembrie 3, 2011 12:48

      =)) =)) =))
      Hai că cu ”parul” ai nimerit-o și mai bine!😀
      Sunconștientul ăsta, bată-l vina, hihi!

      • Septembrie 3, 2011 12:51

        =)) =)) =))

        • Septembrie 3, 2011 12:59

          Mai, mai… ce zic eu si ce intelegeti voi =))
          In loc sa ma laudati pt poezia asta de descriere…

  28. Septembrie 3, 2011 13:11

    Nu esti normala! :D))
    Acum nu mai am niciun dubiu.

  29. Septembrie 3, 2011 14:05

    Nu comentez ca mi-o iau,da stii ce-as putea spune…

  30. Septembrie 3, 2011 17:21

    trai neica si voi buna,te doare in capita de fan de amaratii (a se citi Sarah) care viseaza vacante de vreo 2 ani.las’ ca vine si randul meu si apoi iti fac sac!!!auzi da’ capita era de firma au ba😀
    pupicei

  31. Septembrie 3, 2011 21:38

    daca aia de la Vogue nu se pot decide, le fac eu niste colaje.😀 si oricum, restul pozelor sa le puna in interiorul revistei, ca doar pagini au destule!

  32. Septembrie 4, 2011 12:17

    Ce faine sunt pozele!!! mana de artist si model vesel, combinatia optima pentru niste poze reusite! cred ca nu e prea tarziu sa-ti incepi cariera de fotomodel :))

  33. Septembrie 4, 2011 12:24

    Alexa :*

    Fosile🙂

    Sarah, de ce n-ai mers in concediu? Muncile? mama lor de munci!😦 Astept cu nerabdare sa-mi faci SIC! Ti pupic :*

    Belgi, faci colajele gratis? sau vrei si tu bani? ca nici fotograful n-am apucat sa-l platesc!!😀

    Formatii, vai de mama mea! cine primeste o amaratade 36 de ani pe post de fotomodel?? :))) Da’ merci frumos oricum, m-ai facut sa rosesc😳

  34. Septembrie 4, 2011 14:13

    Trebuie să recunosc că ai mult talent la pozat! Toate pozele sunt grozave! pentru copertă aş alege-o pe cea mai expresivă: cea cu privirea cruciş şi cu limba scoasă! Este…mortală!
    O duminică frumoasă, dragă Georgi!😀

  35. Septembrie 4, 2011 14:25

    Nu prea te apreciau ai tăi când erai mică, este?

  36. Septembrie 4, 2011 18:33

    Greg, io sunt sigura ca tu esti cam frustrat ca ai penisul cam mic.
    Nu tra sa recunosti, ca nu am chef sa te „terapiez” pe gratis, dupa ce diagnosticul a fost gratuit.

  37. Septembrie 5, 2011 8:47

    strigo, ai asa un talent cand scoti fum pe-o nara! uite se aia mi-esti draga!

  38. Septembrie 5, 2011 16:07

    fata, ai fost mortala cu shootingul asta bestial! ce potrivire de culori, totul batea in albastru! maestru fotograful, si de mare angajament fotomodeala! hai sa fiti sanatosi amandoi!😀

  39. Septembrie 6, 2011 15:29

    Fata da tu unde bagi tuica si slana aia, ca la cat de slaba esti as zice ca iei aer cu portia . Una peste alta niste poze cu atitudine, niste poze profi demne de o adevarata diva.Vezi ca Next top model incepe acusi sezonul 3!

  40. Anca permalink
    Octombrie 28, 2011 23:56

    ce tare „shutingul” tau!!!! :)) felicitari!!😀

  41. Octombrie 29, 2011 13:51

    Anca, eee! mă mai dau și eu în stambă câteodată😀 la prostioare îs prima!
    te pup dulce!

Trackbacks

  1. Mâini « Gabriela Elena

Lasă un răspuns

