Skip to content

Nişte gânduri

Septembrie 4, 2011

Realitatea este că trec printr-o perioadă (sper să rămână la faza de perioadă) de lipsă de inspiraţie, de chef când vine vorba de blog şi chiar am îndrăznit la un moment dat să mă gândesc să-l închid. În definitiv, dragul de el – blogul – şi-a făcut treaba cu vârf şi îndesat. Cu ajutorul lui am cunoscut oameni minunaţi pe care, mai apoi, i-am întâlnit şi în realitate – oameni cu care m-am  împrietenit, mi-au intrat la inimă, pe scurt:  fac parte deja din viaţa mea.  Dacă altă dată aşteptam cu sufletul la gură un comentariu venit din partea lor acum pur şi simplu pun mâna pe telefon şi-i sun. Sau le trimit un mail. Sau îi găsesec pe chat-urile de la Yahoo, Facebook etc. De aceea, îmi pare că blogul a devenit o unealtă niţeluş cam inutilă. Ce-aş mai putea să scriu? despre ce să vă mai povestesc? Cu ce v-aş mai putea surprinde? Mă cunoaşteţi cu toţii,  ştiţi ce-mi poate capul.  Şi ca să fiu obiectivă până la capăt, nici talentul scriitoricesc nu mă dă afară din casă.  Şi nici măcar fotografiile (vorba Melaniei- „care-s salvarea blogărului lipsit de inspiraţie”)  nu-s de mare angajament, ştiut fiind faptul că n-am o sculă performantă, ba mai mult, şi cea pe care o posed are niscaiva scame pe obiectiv! – iar dacă totuşi mă risc şi-o fac, acelea cu siguranţă mă înfăţişează pe mine (că doar ştiţi că-s narcisistă şi am probleme legate de ego) şi nu sunt făcute cu aparatul meu🙂
Cam astea-s gândurile cu care mă lupt de ceva vreme şi care, astăzi, mai mult ca niciodată, nu-mi dau pace.  Să fie de vină dorul de voi, începutul ăsta de toamnă sau şocul de l-am trăit la prima oră a dimineţii când m-am trezit cu soţul proaspăt venit de la frizerie, tuns aproape de zero – tip „mochetă” ?

Şi ca să nu închei aşa sec, vă las spre ascultare şi-o melodie tare dragă mie.

Hai s-aveţi o duminică frumoasă! Eu mă duc la ştrand!

23 comentarii leave one →
  1. Septembrie 4, 2011 12:52

    buuuhhhhhuuuuuu ce-ti veni?!?cum sa inchizi blog-ul????lasa-l in pace,scrii cand te loveste talentul daaaarrrr nu-l inchize ..plizzzzz.eu n-am scris nmic mai bine de un an asa ca stiu cum e feelingul dar deh nu ai motiv sa inchizi frumusete de blog.pupicei multi

    • Septembrie 4, 2011 13:00

      sarah, nu-l inchid, ok, ok! da’ am totusi o problema: despre ce talent vorbesti?😀😀
      te pupcesc si eu si astept sa „uzi” noul laptop😛

      • Septembrie 6, 2011 17:30

        talentul de a ma face sa zambesc ori de cate ori postez ceva.de multe ori chiar ,mi-ai inseninat ziua si iti multumesc.pupicei

      • Septembrie 6, 2011 17:31

        talentul de a ma face sa zambesc ori de cate ori postez ceva.de multe ori chiar ,mi-ai inseninat ziua si iti multumesc.pupicei
        PS:aminteste-mi sa nu ud laptopul la propriu ca iar stau out o luna :))

        • Septembrie 6, 2011 18:26

          Sarah, îţi amintesc să nu uzi laptopul! şezi binişor, da?? calmo, calmo… hihihihih
          eu n-am udat laptopul, în schimb, anul trecut in noiembrie, mi-am şters cu bună ştiinţă toate pozele de pe blog, aşa că… bine ai venit în club!😆

  2. Septembrie 4, 2011 13:02

    Gindurile rele, de a ne parasii vin de la astenia de toamna. Curind va bate vintul tomnatec si va alunga astenia. Distractie faina la strand.

  3. Septembrie 4, 2011 13:24

    Nici sa nu te gandesti sa inchizi blogul! Eu astept fiecare postare a ta, indiferent ca ne povestesti ceva, pui poze sau doar un videoclip. Si am rabdare pana ai chef de postat. Tu esti cea care a facut sa am o vacanta frumoasa anul asta si pentru asta-ti multumesc. Asa ca, macar, „Mircea, fa-te ca lucrezi!”😀

  4. Septembrie 4, 2011 14:18

    Cred că de la toamnă ţi se trage, sigur! Numai câte ne-ai povestit despre vecinii tăi „minunaţi” şi n-o să epuizezi niciodată motivele de a continua să scrii pe blog.🙂 Ca să nu mai zic de „cronicile de călătorie” pe acre le citim cu multă plăcere!
    Numai bine!

  5. Zazuza permalink
    Septembrie 4, 2011 14:41

    hai mah, ca sotu tre sa fie sexi asa mai chel😉. iar tu termina cu prostiile cu inchisu blogului, ca te si bat😀. hai ti pup!

  6. Septembrie 4, 2011 16:18

    Adeca brava. Ce e chestia asta cu inchisu’ blogului? Da’ la cititorii astia mai noi si trazniti si anormali ca mine (chiar daca oi fi singura reprezentanta a acestui tip) nu te gandesti? Vrei sa ma lasi cu ochii in soare? Eu ce mai citesc (nu ca n-as avea o lista, dar ar fi incompleta fara tine)?
    Btw, arunci chestia asta cu tunsoarea jumatatii si nu pui o poza pe blog sa se desfete ochiul?

  7. Septembrie 4, 2011 17:11

    Io fara blog nu am dreptul sa zic nica…

    Offf, pe mine daca inchizi blogul sa stii ca ma apuca plansul :(( :(( :(( :(( Si nu stiu cand ma lasa :(( :(( :((

  8. Septembrie 4, 2011 18:57

    draghe, bagă-ţi minţile în cap.😦 auzi la ea! pfaaaa…. desigur că ne vom regăsi în realitate, doar am promis (te sun zilele astea dacă nu uit, că tot îmi propun să te aud), desigur că eu una, nu mă aştept să găsesc aici scrieri care să rivalizeze cu nenea marques, dar ştii ceva? nici nu vreau! ia o pauză, dacă simţi nevoia, apoi o să vezi că vor reveni şi inspiraţia şi cheful… mie îmi placi exact aşa cum eşti, să ştii.
    pup.

  9. andruska permalink
    Septembrie 4, 2011 20:40

    Hmmm, să sperăm că după cura de soare și apă ai renunțat la gândurile astea pătate de astenia de toamnă. Am un singur sfat: uită-le, te rog!!! 😛

    PS Cred că-l prinde de minune frizura pe domnul soț!
    PPS Să nu cumva s-o superi pe sor-mea, da! Doar știi că-i sinceritatea în persoană😀

  10. Septembrie 4, 2011 21:07

    Andru :-* :-* :-*
    Ce noroc pe capu’ meu cu tine🙂

  11. Septembrie 4, 2011 21:45

    Salutare, Giani scump. Pentru ca am absentat o vreme din zona (am explicat pe blog ce si cum), as dori sa fac niste precizari, intr-o ordine aleatorie: 1. Imi place palariuta de la Ibanesti; 2. You have got (very long) legs! 3. Camelia si Anca sunt frumoase tare, ma bucur ca v-ati intalnit si… va si invidiez pentru asta! 4. Sa-ti traiasca fratele. 5. Ai avut o vara tare frumoasa, bag de seama. 6. Cu blogul e cam asa: il tii- te enerveaza, il inchizi- te deranjeaza! In final, tu vei decide ce si cum, eu as zice sa treci peste astenia asta de toamna sau ce-o mai fi ea, si sa-ti bagi mintile in cap🙂. 7. Te pup, ai grija ce faci!

  12. Septembrie 5, 2011 13:25

    maaaaa, cum sa inchizi blogul?!😮

  13. Septembrie 5, 2011 16:09

    auzi, ti-e ti s-a facut de buleala??? zi daca da!
    fa si tu o pauza ca toata lumea, incarca baterii sau ce ai nevoie, cat vrei tu si hai inapoi cu forte noi! :*

  14. Septembrie 5, 2011 21:00

    @all> am raspuns tuturor prin faptul c-am postat azi😛
    va pup si va multumesc pentru sustinere si incurajari! :*

  15. Septembrie 8, 2011 9:01

    Ma intristeaza astfel de ganduri care-ti trec prin cap!
    Eu vin aici la tine de fiecare data cu drag, poate altii au parte de tine pe facebook sau pe mess, eu te vad doar in poze, iti citesc randurile si ma bucur. De ce sa pleci, de ce sa nu continui? Ai destui prieteni?… Cam asa suna. Te-am urecheat putin, dar asta fiindca mi-ai intrat in suflet.
    Sarutari si sa nu dispari.

  16. Septembrie 8, 2011 9:04

Lasă un răspuns

