Skip to content

De ce nu intervine niciodată monotonia în căsnicia mea

Septembrie 5, 2011

La cererea expresă a Anei şi ca să vedeţi că am avut într-adevăr motive provocatoare de şoc, am să postez două fotografii cu soţul meu, proaspăt FOARTE tuns!!!

Mă tot întreabă de ce nu mă uit în ochii lui când mi se adresează…. Oare de ce???? Noa, ziceţi şi voi! Mă consolează cu vorbe de duh de genul: „gândeşte-te că facem economie! de acum până la anul nu mai cheltuiesc bani pe frizer!” sau că cică „asta-i ultima modă în materie de tunsori bărbăteşti”…
Mda, una peste alta, abia aştept s-ajungă acasă şi să-mi povestească cam care au fost reacţiile colegilor lui de birou la vederea grozăviei:mrgreen:

Apropo de tunsori şi de reacţii, mi-am adus aminte de-o fază din tinereţile mele, de pe vremea când stăteam la mama acasă. Pentru că avea o tunsoare simplă, respectiv tunsă drept la spate şi părul puţin ondulat spre interior dar nu mai lung de bărbie,  ca să evite coaforul, mă mai ruga pe mine s-o tund, adică n-aveam altceva de făcut decât să tund câţiva centimtri şi tot drept, deci nicio complexitate. Tot ce trebuia să fac era să ţin linia dreaptă. În fine, ca orice adolescent, mereu ocupat cu prietenii şi ieşirile nu reuşeam să-mi fac timp pentru biata mama. Se ruga deja de câteva zile bune de mine. O tot amânam aşa până când, într-o zi s-a enervat şi exact când eram pe picior de plecare s-a pus în faţa uşii şi m-a condiţionat: „nu pleci nicăieri până nu mă tunzi la spate!” Nervoasă că întârzii la super întâlnirea de atunci, am pus mâna pe foarfecă şi-am tuns-o! Am tuns-o e puţin zis! I-am lăsat ceafa goală! Acum râd, dar atunci n-a fost prea distractiv pentru că mama lucra la o bancă şi intra în contact cu oameni, unde mai pui că avea şi ceva funcţie de conducere. Colegii ei, mai ales subalternii, la văzul ei mustăceau şi-şi dădeau coate ba chiar îşi motivau ineficienţa la locul de muncă pe motiv că tunsoarea maică-mii îi stresează şi că nu se pot concentra :D  Ana Pauker – asta i-a fost porecla o vreme😀 A fost o întreagă nebunie …  dar de atunci niciodată nu m-a mai pus s-o tund!!
P.S. Mămica, dacă citeşti rândurile astea te rog eu să nu te superi, că doar ştii cât de mult te iubesc!🙂

24 comentarii leave one →
  1. Septembrie 5, 2011 14:32

    😆😆😆
    ana pauker? atunci putem să-i spunem lui liviu că este ginerele anei pauker? ioooi, nu mai pot de râs, draga mea, da o sugestie tot am: dacă economisiţi aşa de mult bănet, poate punem de o întâlnire mai temeinică. mă gândesc că decât să duceţi grija lu bănetu, mai bine dorul, nu?

  2. Septembrie 5, 2011 14:38

    Ha, ha! faină tunsoare, ia să încerc şi eu să văz dacă-mi iese!😀 În orice caz, sigur e comodă, nici nu te mai omori cu pieptănatul!
    Cât priveşte varianta „Ana Pauker”, sunt convins că vei primi aici multe cereri de la …doritoare!
    O săptămână frumoasă, dragă Georgi! Ne-ai înveselit şi de astă dată!

  3. Septembrie 5, 2011 14:51

    io n-am mai fost la frizer de ani de zile. Sa tot fie vreo 10. De aia invirt banii cu lopata!

  4. Septembrie 5, 2011 15:51

    Nomenclaturisto! =))
    P.S. Mie chiar imi place cum îi stă lui Liviu tuns aşa scurt. Dă impresia unui tip ŞI MAI sportiv, om de acţiune ce ce tura-vura…

  5. Septembrie 5, 2011 16:11

    si mie imi place cum ii sta asa. eu-s fan al barbatilor tunsi periuta!

  6. Zazuza permalink
    Septembrie 5, 2011 17:20

    mvaaaaaaaaaai! eu te si bateam :D! hai pup fata talentata ;)!

  7. Carmen Negoita permalink
    Septembrie 5, 2011 17:35

    Ce ai cu tunsoarea soţiorului tău? Îi stă foarte bine. Alta în locul tău s-ar fi tuns la fel ca el, ca să-i arate ce susţinere are din partea familiei.:mrgreen: Vă pup pe amândoi!

  8. Septembrie 5, 2011 18:59

    Sa-i spui ca mie-mi place tunsoarea..Are un aer de navy seals…

  9. Septembrie 5, 2011 19:15

    fata…tu nu vezi ce bine ii sta asa tuns?
    Liviule…asculta ce iti spunem noi…e ok🙂.

  10. Septembrie 5, 2011 19:19

    Bine te-am regasit. Da ce ai femeie cu tunsoarea omului? Asa se poarta si masculul meu si la fel de mult il iubesc! Da inainte avea plete de rocker? Ca nu inteleg !

  11. Septembrie 5, 2011 20:49

    Psi, te pomeneşti că de asta s-o tuns aşa de tare? dragu di el… şi eu îl judec!😆

    Alex, îi dau nişte doritoare, de n-o să le poate duce!😀

    Rata, aşa se face avere, este??

    Miki, da, foarte serios, di aia când l-o văzut azi colegul lui, a exclamat: „Vai, Liviu!… spus aşa cu milă… ”😀

    Red, şi mie îmi place la alţii, dar lui nu-i stă bine:mrgreen:

    zazu, ca să mă înţelegi, e ca şi cum al tău care-i chel ar fi apărut acasă cu păr pe cap!😆

    Carmen, numa cheală n-am mai fost!😀 te pup şi eu dulceee!

    Viruse, mă aşteptam să-i ţii partea, că doar na! barbaţi sunteţi!

    Scorpio, daaa! e de vis aşa tuns de la jumatea capului!😀 are un extra breton! :)))

    Minoki, al tău se poartă aşa şi de aia nu te frapează, dar L. al meu de când îl ştiu arată aşa: https://georgiana75.files.wordpress.com/2011/08/dsc_0334.jpg 😀 Şi da, chiar e rocker! hihhi

  12. Septembrie 5, 2011 21:00

    Oricum, ”scurtu” asta il face mai plinut la fata, si-i face fata mai de… bebelus. Deci, avantaj el, a dat lovitura cu tunsoarea asta.
    In ceea ce te priveste, citeste ce-am scris la postarea anterioara. Ah, am uitat: te rog!🙂

  13. Septembrie 5, 2011 21:26

    Maaaa, sa nu te iei de artist. Io atata-ti zic X( X( X(

    Esti teroare cu maica-ta =)) =)) =))

    • Septembrie 5, 2011 21:31

      Strigo, gata şefa! să trăiţi, am înţeles!:mrgreen:
      pffffffffff! ce fumăraie e pe aici!!😀

  14. Septembrie 5, 2011 21:28

    No, ca nu o iesit fumul ala, dar iti imaginezi tu ;))

  15. Septembrie 5, 2011 21:37

    la noi o fost putin altfel povestea…m-o tuns maica-mea intr-un ajun de revelion de-am ratat un ficior fain si-am umblat cu gulerul ridicat la palton pana pe la sfarsitul lui iulie.
    iar de baietul cela frumos ca o cadra (la barbat-tu ma refer)te iei degeaba, arata intr-un mare fel, ia uite cum aduce la catatura cu leonardo (di caprio n.r.)!

    • Septembrie 5, 2011 21:53

      balauro, şi maică-mea l-o tuns pe frate-mio prin clasa a XII a (deci la vârsta marilor iubiri) şi la urmă s-o gândit să-l fileze olecuţă cu lama. Aşa bine l-o filat că i-o trântit un mare gol pe ceafă, de-o umblat sărmanu cu leucoplast pe motiv că s-a lovit😀

      Liviu di caprio tocmai ţi-o cetit comentariul şi se strică de râs😆
      Oricum, comparaţia îl onorează! Eu l-am asemuit cu un pârnăiaş:mrgreen:
      tocma am terminat de făcut nişte găluşte… aş putea să i le arunc cu praştia! hihihi

  16. Septembrie 5, 2011 22:29

    Eu ce-as mai putea spune?
    E drept ca-i cam venea in ochi,inainte…

  17. Septembrie 6, 2011 8:31

    Georgi, mie imi place cum ii sta. Parca a mai intinerit cativa ani…
    Doar economie la frizer? Ia gandeste-te ca face si economie la apa, la sampon, la timpul pentru pieptanat si deci are mai mult timp pentru tine… Vezi? Numai avantaje!
    Si cu mamica ta… Ma abtin! Eu l-am tuns pe al meu o data, de primul drum l-a facut la frizer dupa aia. A ramas marcat pe viata, nici nu ma mai lasa sa ma apropii de parul lui!

  18. b.d. permalink
    Septembrie 6, 2011 19:14

    Giana, nu fi rea ! Ii sta mult mai bine cum este tuns acum, decat inainte…Ii da o alura sportiva.
    Ehe, ce n-ar da al meu sa aiba asa o frizura😉
    De ani de zile n-a mai vazut frizer, il tund eu, ca nu-i complicat,
    doar putin pe la ceafa🙂

  19. Septembrie 10, 2011 15:58

    Faina tunsoare, e la moda, si eu ma gandeam la ceva de genul, dar am doua vartejuri in frunte si mi-ar sta aiurea. Ii sta bine, il mai si intinereste, Cred ca vacanta revigoranta pe care ati avut-o se potriveste bine cu tunsoarea.
    Tuh, Georgiana, nu-l mai sacai ca nu-i sta bine! Ai sa vezi ca ti-l fura astea de facultate acum ca e proaspat tuns.

Lasă un răspuns

