Skip to content

Mă mut!

Septembrie 7, 2011

Copilaşi drăgălaşi,

Mi-am cumpărat căsuţă nouă încă din luna aprilie dar din varii motive n-am apucat să mă mut. Voi lipsi câteva zile de pe aici, dar voi o să mă înţelegeţi, da? Îs ocupată tare cu amenajatul😀

Vă pup şi vă mulţumesc pentru înţelegere.

16 comentarii leave one →
  1. klausen1976 permalink
    Septembrie 7, 2011 23:46

    spor la mutat !🙂

  2. Septembrie 7, 2011 23:55

    Aha !
    Ai mai făcut cândva oarece amenajări după cum ai zis odată. Ai şi scris în fruntea blogului !

    ” Dragii mei, pe 24 noiembrie 2010 din spirit gospodaresc şi din lipsă de neuroni (cred), m’am apucat de sters libraria media de pe blog, c’am zis eu ca fac rost de spatiu mai mult…. Asadar, toata munca mea de 1 an de zile s-a dus! Asta e! Mergem înainte! ”

    Ai grijă deci cum zugrăveşti şi aranjezi mobila. Spor la trebi !

  3. Septembrie 8, 2011 1:41

    …Spor la treaba…ca sigur ai multa!🙂

  4. eon permalink
    Septembrie 8, 2011 1:54

    Ati semnat contractul cu eon-ul?
    Glumesc, desigur!

  5. Septembrie 8, 2011 8:58

    Ai nevoie de ajutoare????
    Spor la treaba ,Geo!

  6. Septembrie 8, 2011 9:18

    să iau o mătură şi o cârpă de praf şi să viu şi eu?😀
    sau mai bine ar fi să spun: i will follow u, soon… nu?

  7. Septembrie 8, 2011 9:51

    Io astept cand faci de casa noua ca poate dai si tu o haraşpincă😀

  8. Septembrie 8, 2011 11:37

    Spor la mutat ,sa va bucurati de noua casa, si eu sunt in febra mutatului dar la mine mai dureaza cam doua saptamani ,mai sunt cateva maruntisuri de rezolvat

  9. Septembrie 8, 2011 11:45

    Hai că am tocmit câțiva flăcăi lați în spete să te-ajute cu căratul ”mobilei”!😉

  10. Septembrie 8, 2011 12:33

    Haaaa???? Te muti ? Unde te muti fata acu cand mi-am facut si io curaj sa iti dau adresa mea de mail. Ia zi ca te muti undeva prin Tatarasi, in capatul celalalt de oras! Si pe vecinul Bocanel cui il lasi?

  11. Septembrie 8, 2011 12:37

    Spor la mutat si aranjat

  12. Septembrie 8, 2011 14:35

    de unde vroiai sa te lasi de blog, acu faci si investitii🙂

  13. eon permalink
    Septembrie 8, 2011 16:51

    Tocmai am vazut comentariul cu lipsa de neuroni si libraria media din partea de sus a paginii; daca vreti sa va recuperati (o parte din) munca, exista o posibilitate:
    -mergeti la: http://www.archive.org/
    -in casuta de la The Wayback Machine scrieti https://georgiana75.wordpress.com si dati click pe butonul „Take me back”
    -alegeti o data de dinainte de cea cu lipsa de neuroni si va puteti vedea arhiva blogului; se pare ca imaginile nu au fost salvate, nu stiu de ce

  14. Septembrie 8, 2011 18:03

    Spor la treaba! Nu te osteni prea tare.

  15. coralie permalink
    Septembrie 8, 2011 21:44

    optimista ce esti! cu mutatul se rezolva in doua zile, da’ cu amenajatu’ nu termini asa repede cum ai vrea. o sa fii ocupata cu asta pana la craciun. o sa asezi un scaun intr-un colt si maine o sa-l pui in coltul opus, ca sa nu ajungem la detalii de decoratiuni, perdele, poze, tablouri…stiu ce spun. eu m-am mutat acu’ cativa ani, la 1 iunie si de craciun, da, erau toate lucrurile unde ma gandisem sa le pun si unde as fi vrut sa le asez. bon courage! merita din plin! altfel respiri in casa noua!

  16. Septembrie 8, 2011 22:00

    Mai Giani, sa-ti fie de bine. Sa va fie de bine, de fapt… si sa fie asta inceputul unei vieti si mai frumoase, pentru voi. Toate cele bune, spor la treaba, ca ai nevoie.🙂

Lasă un răspuns

