Skip to content

M-am mutat, gata!!!

Septembrie 9, 2011

Heiiii! dragii mei!!

M-am mutat în căsuţă nouă şi vă invit cu drag să-mi călcaţi pragul. De acum ne întâlnim acolo şi ne facem de cap, aşa cum numai noi ştim, da? Poftiţi, deci!
P.S. Prezenţa este obligatorie!!

Adresa noii mele căsuţe este: www.aiureli.ro

 

 

8 comentarii leave one →
  1. Septembrie 9, 2011 15:43

    Prezent :-*

    • Septembrie 9, 2011 15:45

      hai că trimit o maşină să mi te aducă la casa cea nouă!😀 :* nu de alta, da’ termina minoki si mishulake toata beutura😀

  2. Septembrie 9, 2011 15:46

    :))
    Is cam „haotica”, vorba sefii :))

  3. Septembrie 10, 2011 11:14

    Cind te-am vazut pe „aiureli” m-am gindit ca te-a copiat cineva .Si cind colo…
    Ei,casa buna,”de piatra pretioasa” iti doresc!

  4. Septembrie 10, 2011 21:28

    felicitari iubita!sa stapanesti sanatoasa casuta si la cat mai multe postari.acu lamureste blonda,schimb in blog-roll?!?pup

  5. Septembrie 13, 2011 21:38

    bun!!!
    sa traiasca, sa-nfloreasca! si la cat mai multe postari!

    no! hac!

  6. Septembrie 23, 2011 14:44

    io chiar credeam că te-ai mutat cu casa, frăţică :*

  7. Octombrie 1, 2011 1:19

    Mulţumesc, copilaşi! vă pupă Jorjanca şi vă aşteaptă în cealaltă căsuţă!

Lasă un răspuns

